• Äldre 24 Apr 14:58
    7616 visningar
    19 svar
    19
    7616

    25-årspresent

    Hej tjejer,

    Just nu har min gärna fryst sig så behöver all hjälp jag kan få.
    Min kära bästis fyller 25 och jag vill verkligen hitta på något speciellt i present. Det kan vara en sak eller en upplevelse. Vi bor i Stockholm om det hjälper :)

    Vill verkligen att detta ska vara lyckat. Hon är även min tärna och är alltid där för mig med hjälp och tips.

    Nu brainstormar vi!

  • Svar på tråden 25-årspresent
  • Äldre 24 Apr 16:15
    #2

    Hon har det senaste två åren blivit lite av en träningsgalning. Men känns lite tråkigt med träningsklader eller något träningspryl. Hon har nyligen flyttat till eget så mycket fokus ligger på det.

  • Äldre 25 Apr 08:31
    #5
    Ninisen skrev 2014-04-24 22:04:43 följande:

    25 års dagen är en stor dag i de kretsar jag umgås, så förstår att du vill hitta på något speciellt.
    Jag fick en fantastisk tavla av min bästa kompisar när jag fyllde, de hade satt ihop en massa bilder på oss, letat upp ord från tidningar som de tyckte beskrev mig. Jag älskar verkligen den. 
    Hade nog satsat på en sådan och en upplevelse, heldag på spa eller middag och konsert-/teater-/musikalbesök.


    Åh det lät verkligen som en trevlig present :) tack för tipsen!
  • Äldre 25 Apr 08:31
    #6
    TheD skrev 2014-04-24 21:36:28 följande:

    Varför vill du ge något speciellt när hon fyller 25? Det är ju ingen speciell ålder, det är som att fylla vilka ålder som helst tycker jag :) Hade du skrivit 50 så skulle jag förstå.


    Även i min vänskapskrets är det ganska stort att fylla 25 :)
  • Äldre 28 Apr 09:08
    #16
    daniiel skrev 2014-04-26 10:08:00 följande:

    Så ett fotbad skulle kanske inte vara så tokigt :D


    Är hon inte fiskrädd(som jag är) så skulle de säkert vara kul att gå på ett fiskpedikyr. har kopisar som gått på det och uppskattat det mycket :)

    Tack för tipsen. jag lutar åt något vi kan göra tillsammans :)
  • Äldre 7 May 11:58
    #19
    Anna N skrev 2014-05-07 11:30:30 följande:

    Tack för alla tips! Även vi skall titta ut en present till en tjugofemåring som också skall vara vår tärna. Känns konstigt att titta ut både present och vigselring ikväll, men det måste göras. Jag och Jerker åker därför till Guldfynd och Albrekts guld efter jobb ikväll.

    Kram Anna
     


    Lycka till!
Svar på tråden 25-årspresent