• Äldre 31 Mar 18:36
    1666 visningar
    3 svar
    3
    1666

    Köpes: SÖKES - Kavaj från HM!

    Jag söker med ljus och lykta efter den här kavajen från HM i strl 44. Har du den och kan tänka dig att skiljas från den, så kontakta gärna mig. Tack! :)



     


  • Svar på tråden SÖKES - Kavaj från HM!
  • sha
    Äldre 1 Apr 12:57
    #1

    Vet du att den fnns i stl 44? Den finns ju på hemsidan men där står det bara att den finns tom 42. Kan ju dock skilja sig mot butik.
    www.hm.com/se/product/16848
    Jag har alltså tyvärr ingen kavaj åt dig men ville bara informera om att den kanske inte ens finns i den storleken:/

  • Äldre 1 Apr 13:26
    #2

    Tack, men jo, jag vet att den finns i den storleken för den informationen fick jag av personalen i butiken samt att jag prövade en likadan, fast en svart och en vit, i den storleken. Men jag vet också att den bara finns upp till strl 42 på hemsidan, vilket nog skulle kunna passa om jag inte ville kunna ha den mer som jacka typ. Saken är den att jag behöver den redan till helgen och hinner därför inte beställa en strl 42 heller, då beräknad leverans var i maj. Nu verkar jag inte lyckas hitta någon, men men, värt ett försök :)


  • sha
    Äldre 1 Apr 20:23
    #3

    Aha, synd att de inte hade den i rätt färg i butik då! Ja absolut värt ett försök:)

Svar på tråden SÖKES - Kavaj från HM!