• Äldre 20 Mar 16:07
    2567 visningar
    4 svar
    4
    2567

    Vad gjorde ni med buketten?

    Kastade ni den till gästerna? Behöll ni den? Och hur arrangerade ni själva kastandet om ni kastade den? Var, när, hur? :)

  • Svar på tråden Vad gjorde ni med buketten?
  • Alylly­ra
    Äldre 20 Mar 16:15
    #1

    Min hänger på tork hemma, fast jag vet inte riktigt varför. Den blev inte som jag ville ha den och jag är inte särskilt förtjust i den. Jag tror att den blev sparad bara för att min mamma sparade sin i över 20 år, men egentligen borde jag kasta ut den...

  • Äldre 20 Mar 17:33
    #2

    Dagen efter vi gift oss kommer vi att åka ut till en minneslund och sätta den där. För mamma, mormor, morfar, farmor och farfar som inte finns med oss i livet på vår stora dag <3

  • Äldre 20 Mar 18:52
    #3

    Det var ju fint, Maria466 att åka till minneslunden med buketten. Har själv min mamma där, så jag åker säkert dit dagen efter bröllopet. Vore kanske en idé att lämna buketten.

  • Äldre 20 Mar 19:14
    #4
    Simankan skrev 2014-03-20 18:52:02 följande:

    Det var ju fint, Maria466 att åka till minneslunden med buketten. Har själv min mamma där, så jag åker säkert dit dagen efter bröllopet. Vore kanske en idé att lämna buketten.


    Ja jag fick faktiskt idén från min kusin som gifte sig för snart 2 år sedan. Hon gjorde så. Vi gifter oss först den 7 juni så det är ju ett tag kvar men har bestämt mig för att göra så 

    Beklagar sorgen efter din mamma <3 
Svar på tråden Vad gjorde ni med buketten?