• Sommarblomma

Vilken utav dess klänningar tycker ni är finast??

Ja, vilken utav dess klänningar tycker ni är finast till ett sommarbörllop. :)

Alternativ nr 1

Alternativ nr 2

Alternativ nr 3

Alternativ nr 4

Alternativ nr 5

Tack för att ni tog er tid :)

• Svar på tråden Vilken utav dess klänningar tycker ni är finast??
  • Sommarblomma

Tack :)

Jag ändrar mig hela tiden :p haha Nr 1 är den jag alltid sagt länge att jag vill ha, sen var jag inne på nr 2 mycket. Men nu kändes nr 3 som det absolut rätta. haha vad svårt det är :) Sen får man ju se när man provar med, kanske inte alls passar mig eller se bra på bara för jag tycker de är fina,det vet man ju inte.

Sambon tyckte antingen nr 1 eller 5 också :) 

• carola78
    Sommarblomma skrev 2014-03-17 19:14:07 följande:

Tack :)

Jag ändrar mig hela tiden :p haha Nr 1 är den jag alltid sagt länge att jag vill ha, sen var jag inne på nr 2 mycket. Men nu kändes nr 3 som det absolut rätta. haha vad svårt det är :) Sen får man ju se när man provar med, kanske inte alls passar mig eller se bra på bara för jag tycker de är fina,det vet man ju inte.

Sambon tyckte antingen nr 1 eller 5 också :) 

Han har bra smak din sambo :)
  • Sommarblomma
    daniiel skrev 2014-03-17 19:17:36 följande:

Alla passar lika bra till sommarbröllop, men den första klänning föll mig mest i smaken. Den tycker jag var finast helt enkelt :)

Tack :) Den har alltid varit min favorit men nu så osäker. Det finns ju så många och välja på :p
  • Sommarblomma
    carola78 skrev 2014-03-17 19:36:27 följande:
    Han har bra smak din sambo :)
    Skall hälsa honom det :)
  • daniiel
    Sommarblomma skrev 2014-03-17 19:41:52 följande:
    Tack :) Den har alltid varit min favorit men nu så osäker. Det finns ju så många och välja på :p
    Haha ja, det gör ju det. Jag skulle utan problem kunna köpa en brudklänning i månaden ;P
  • Sommarblomma
    daniiel skrev 2014-03-17 19:42:58 följande:
    Haha ja, det gör ju det. Jag skulle utan problem kunna köpa en brudklänning i månaden ;P
    haha förstår precis vad du menar,kommer nog stå mellan nr 1 och nr 3. Får prova de sen när de närmar sig och se hur de är på. Kanske itnte alls blir nån av dessa, kanske skall ha en helt annan modell ab klänning, men nåt sånt här jag alltid drömt om och ha när jag gifter mig. 
Svar på tråden Vilken utav dess klänningar tycker ni är finast??