Isabella brud och festmode - en besvikelse
Eftersom det (iaf för de flesta) är ganska långt att åka till Blidsberg där Isabella brud och festmode ligger vill jag berätta min upplevelse från gårdagen.
Åkte med mamma, bror och tärna från Göteborg. Efter en bit över 1 h bilfärd kom vi fram till en lada. Att den var lite spooky inredd hade vart lite kul i efterhand om resten hade varit bra. Det var den tyvärr inte...
Jag har strlk 40 vilket jag tror är en ganska vanlig storlek. Provade 4 klänningar varav 2 var bättre än de andra. Jag (och mitt sälskap) var inte helt nöjd med någon av dem och det märktes att butiksbiträdet som varit väldigt vänlig från början blev kortare i tonen. De klänningarna jag gillade mest var en NIXA och ett märke jag aldrig sett innan.
Det jag som helhet inte var nöjd med var att detta ställe hade sämre utbud än butikerna i Göteborg och prismässigt låg de inte juättebilligt heller. Prisklassen var ca 5500-6000, något man även kan hitta i Gbg för. Om man dessutom räknar in att det var en NIXA klänning jag provade så tror jag definitivt inte att detta var billigt.
Efter hemkomsten googlade jag NIXA klänningen, så att den var från 2012(!) och hon hade försökt sälja denna klänning till fullpris! Hittade inte klänningen i NIXAS sortiment men såg att en annan tjej här på BT hade köpt en likadan 2012 så jag antar att den var från då, kan ju varit ännu tidigare. Detta gjorde mig riktigt upprörd och var glad att jag inte köpte något.
Man kan säkert hitta sin klänning här men med tanke på utbud och att hon säljer gamla klänningar så skulle jag INTE rekomendera denna butik till andra, bättre att gå till sin lokala butik/närmsta storstad och kolla i rea hyllan så kommer man billigare undan, dessutom behöver man inte åka så långt.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-09 13:14
Dessutom tar hon inte kort och man kan inte betala med faktura. Åkte hem med 8000kr i kontanter, inte så kul!