landybridal.co - bra sida?
Har hittat en fantastisk klänning från landybridal.co, någon som beställt därifrån och kan berätta om ni vart nöjda? vad hamnade tullen på osv :) vill beställa men törs inte utan att ha hört nåt!
Har hittat en fantastisk klänning från landybridal.co, någon som beställt därifrån och kan berätta om ni vart nöjda? vad hamnade tullen på osv :) vill beställa men törs inte utan att ha hört nåt!
Landy hör till dom äldsta och mest välanvända och omtyckta sidorna. Något dyrare än flera andra, men brukar leverera fina klänningar i bra kvalitet. Rekommenderar dock att beställa i ganska god tid.
Angående tullen, så är det slumpen som avgör om man får betala eller inte och hur mkt man betalar beror på kostnaden på klänningen. Det kan alltså variera en hel del.
Jag har köpt två brudklänningar från Landybridal och var jättenöjd med båda. Kan rekomendera dem!
Åh vad glad jag blir :) pimpim83, har du åkt på tull och isf hur mycket? O vad gick klänningarna på? :)
Nej jag behövde inte betala tull. Däremot fick jag en faktura på moms och administrativa avgifter på ca 200 kr. Landy hade skrivit ner värdet på varorna så de hamnade under gränsen för tull på kläder. Detta gjorde de utan att jag bett dom göra det. hade blivit lite jobbigt om tullen gjort en utredning och bett mig visa kontoutdrag på vad jag betalade. Den första klänningen kostade ca 1500 kr inkl frakt (beskrevs som en tärnklänning på deras hemsida). Den andra klänningen kostade ca 2200 kr inkl frakt. Det var en klänning de sydde upp åt mig efter en bild jag skickade till dem. Klänningen fanns alltså inte i deras sortiment på hemsidan.
Här kommer en bildbomb.
Jag har också beställt från Landy och är supernöjd! Klänningen är helt fantastiskt vacker och passar perfekt utan justeringar. De hade skrivit ner värdet på klänningen så jag behövde bara betala 81 kr i någon administrationsavgift.
Jag har bara haft mailkontakt med dem änsålänge och den har varit toppen. Hoppas det fortsätter :)
Åh vad fint, tack för bilderna :) låter lovande det här :) Mina båda tärnor och min m2b röstar för den klänningen jag vill ha av alla vi kollat på :D