• Skymningstid

Kort brudklänning, Göteborg?

Hej alla! 
    Jag hoppas på att få lite vettiga tips från er alla! Jag håller just nu på att hjälpa min bästa vän med att organisera hennes bröllop (jättekul!).
    Tanken är att vi ska gå och kika på brudklänningar om två veckor och hon är ute efter en knälång klänning som gärna har spets. Har ni några bra tips på butiker i Göteborg som har ett bra utbud och ligger i en rimlig prisklass?

Tack! :)  

• Svar på tråden Kort brudklänning, Göteborg?
  • Nene79

Kan tipsa om en butik en bit utanför Göteborg. Riktigt god service och fina klänningar till ett lågt pris. Vet dock inte om hon hade knälånga men hon hade en hel del i spets när jag var där och skulle få in mera. Kanske värt ett besök...?!

www.theweddingroom.se

• Nattis02

Hej, jag har en använd knälång brudklänning. Men den är inte i spets

• Frusna Flickan

Jag vet inte vad som är rimlig prisklass för er men Zetterbergs på SÖdra Larmagatan och deras andra butik några dörrar bort har lvuvligt söta klänningar. Det finns med spets. Jag köpte en klänning till tärna där för 2000 kr och måttbeställde en drömn i siden och spetsar knäkort för 9000 kr till mig.

• Skymningstid

Hej hörni!
    Stort tack för er hjälp, jag ska lägga till butikerna på min lista av ställen att besöka. Glad 

Svar på tråden Kort brudklänning, Göteborg?