• iso

Nya tråden - Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Jag beställde från Kina och är egentligen nöjd men insåg för ett par dagar sedan att jag ju faktiskt aldrig kollat runt på butiker i stan. rädd att ångra mitt Kina-klännings-köp gick jag ut på lunchen idag och hittade såklart en. så nu har jag snart två klänningar. och med alla ändringar hos sömmerskan blev min Kina-klänning ganska dyr ändå (ca 3000 kr totalt). den jag köpte kostar 3 900 kr. hoppas jag kan sälja den ena av dem sen iaf. 

vet inte vart jag vill komma med detta riktigt, mer än att det ju uppenbarligen kan bli bra hur man än gör. :) jag är glad att jag kollade runt i stan ändå trots allt. 

• iso

Min kina-klänning som jag aldrig använde och som jag tänkte sälja framöver. 

• iso
    iurochskur skrev 2014-06-30 22:10:46 följande:
    Den var jättevacker, den får du säkert snabbt såld. Valde du en annan istället?
    tack! jag tycker själv den är fantastiskt fin men jag fick krångel med skräddaren ett tag och blev osäker på om den skulle bli bra så jag köpte en ganska lik i en butik istället (zetterberg här i gbg). sen blev extraklänningen så fin att jag valde den istället. men det var ett mycket svårt val. :)
  • iso
    vallmoo skrev 2014-07-01 20:16:51 följande:
    Men hur kunde du inte använda denna, den är hur vacker som helst! (det var den du använde säkert oxå)
    jag vet! :) den är jättefin och jag hade galen beslutsångest. men till slut (efter hjälp från min make (som jag nu får kalla honom :) ) så blev det den andra. 

blev denna istället, som dock inte är Kina-klänning. 

Svar på tråden Nya tråden - Kinaklänningar och gaffel däremellan!