• Äldre 26 Feb 19:05
    1723 visningar
    6 svar
    6
    1723

    Någon som har en hammrad ring?

    Hej! Jag har en slät ring med en sten i, gult guld. Jag är inne på att skaffa en helt slät ring som vigselring. Men jag funderar på hur det skulle se ut med en hamrad ring bredvid en slät (med stenen)..


    Någon som har båda som kan visa? Vore väldigt tacksam!


     


    Min ring är från Schalins, Seine, med 0,25 sten.

  • Svar på tråden Någon som har en hammrad ring?
  • Äldre 27 Feb 19:08
    #1

    Jag har en hamrad förlovningsring och kommer ha en slät ring med diamanter som vigselring. Har tyvärr ingen bild på dem tillsammans men jag tyckte det såg bra ut när jag provade. Jag kan lägga ut bild när jag fått hem vigselringen 

  • Äldre 28 Feb 14:22
    #2

    Maria466 skrev 2014-02-27 19:08:23 följande:Jag har en hamrad förlovningsring och kommer ha en slät ring med diamanter som vigselring. Har tyvärr ingen bild på dem tillsammans men jag tyckte det såg bra ut när jag provade. Jag kan lägga ut bild när jag fått hem vigselringen Åg det vore jättesnällt! Jag kommer inte ha möjlighet att prova närmaste tiden, men skulle vilja ha en mer speciell ring än en enbart slät, men inte mer bling tack! ;)

  • Äldre 28 Feb 17:44
    #3


    Förra gången jag var gift hade jag nästan den kombinationen, förutom att det var ett svagt mönster i min ring. Jag tycket det var snyggt,

     


    Hittade dem och tog på mig dem (kändes sååååå fel), hoppas bara att jag får upp bilden bara. Vår stationära har gått sönder,

  • CoG
    Äldre 28 Feb 19:30
    #4

    Jag har en slät ring med ett överliggande hjärta och en hamrad ring med 6 stenar


  • CoG
    Äldre 28 Feb 19:32
    #5

    Här finns tydligare bilder på ringarna.
    Jag tycker att det är fint att ha en slät och en hamrad ring (såklart) :)


  • Äldre 8 Mar 13:32
    #6

    Här är min hamrade förlovningsring ihop med min släta vigselring som jag hämtade ut idag


Svar på tråden Någon som har en hammrad ring?