• Äldre 13 Feb 18:37
    27149 visningar
    4 svar
    4
    27149

    Tips på make-up och hår i Nacka?

    Hej,
    Jag ska gifta mig i sommar och letar efter någon som kan göra make-up och hår i Nacka. Hembesök vore givetvis allra smidigast men annars någonstans någorlunda nära. Några tips? 

  • Svar på tråden Tips på make-up och hår i Nacka?
  • Äldre 3 Mar 14:22
    #1

    Kan varmt rekomendera min frisör Sabina. Hon är utbildad samt har gått kurser "brud" "avancerad styling" mm vid Björn Axén Academy samt är utbildad Make up artist. Hon åkte ut på plats samt var mycket prisvärd. Hårsmycke ingick i priset.


    beautybyw.devote.se/


    Lycka till!

  • Äldre 3 Mar 15:43
    #2

    Oj, hon var verkligen billig.... från 490 för bruduppsättning!? 200:- för sminkning....
    WOW!

  • Äldre 26 Jul 14:32
    #3
    Håller med ovanstående

    Jag har också använt mig av samma tjej/frisör som Cattacia. Jag fick betala 1200:- för hår och smink och då ingick konsultation. Hon skickade med läppstift gratis när jag hade slarvat bort mitt. Bra märken på stylingprodukter och stort urval av smink/färger/ögonfransar. Helt suveränt....

    beautybyw.devote.se
  • Tue 16 Aug 2022 08:50
    #4

    Är också i jakt på frisör i Nacka, och den här Sabina låter ju strålande! Hemsidan ni länkar till här verkar dock ligga nere ???? Vad heter hon mer än Sabina, så kanske man kan söka rätt på henne ändå?

Svar på tråden Tips på make-up och hår i Nacka?