• Äldre 12 Feb 06:23
    2420 visningar
    6 svar
    6
    2420

    Alla Hjärtans Dag på fredag- Tips tack!

    Det är alla hjärtans dag på fredag och då brukar man fira lite extra(vissa iaf), även om vi älskar varandra övriga dagar oxå är det lite skönt att det finns en dag som man stannar upp och tänka lite extra på alla nära och kära omkring en.


    Jag vill gärna köpa något till min m2b, men kommer inte på rätt sak! Tänkte om vi kan ge varandra tips! :)


    Min m2b har börjat träna och springer/går flera dagar i veckan. Så först tänkte jag på nya träningskläder, men blev lite osäker om det är en kul grej att få.


    En klockavar en annan sak, men han har inte haft någon på 12 år snart, så det känns lite som en onödig present och det finns ju inte bara en klocka att välja på heller.


    Presentkort känns lite sisådär att ge.


    Han ska tillaga middag till oss, så matlagning är inte heller något som jag kan erbjuda.


    Tacksam för tips och ideér :)


     

  • Svar på tråden Alla Hjärtans Dag på fredag- Tips tack!
  • Äldre 12 Feb 12:53
    #4
    filibustern skrev 2014-02-12 10:04:08 följande:
    jag gav min karl i förskott igår. gav en bukett blommor, två äpplen där de hade fixat så det stod "i love you" på, och tre triss.. låter tråkigt, men han uppskattade det^^
    Inte alls tråkigt. det var ju en bra uppskattning till din karl och som han gillade :)
  • Äldre 12 Feb 12:54
    #5
    Chicita skrev 2014-02-12 10:35:21 följande:
    Om ni ska ha en myskväll så kan du ju ge honom presentkort på massage kanske (alltså egengjorda - massage av dig).
    Köp in lite härligt doftande massageolja och hjälp honom mjuka upp musklerna efter träning Glad
    Lät som en bra idé ;) Ska nog satsa på den. Kostar inte mycket och personlig ;)
  • Äldre 12 Feb 12:55
    #6
    Kalejdoskop skrev 2014-02-12 10:39:48 följande:
    Jag hade satsat på träningskläder, plus något gulligt som du vet han skulle uppskatta. Jag hade blivit superglad för träningskläder, är också en sån som springer mycket. Hoppas det går bra :)
    Ja kan ju vara kul att köpa lite nyare och skönare kläder att springa i när han gillar det så mycket :) Tack för svar :)
Svar på tråden Alla Hjärtans Dag på fredag- Tips tack!