Inlägg från: jessi85 |Visa alla inlägg
  • jessi85

Ångrar ringval

Jag förstår dig, jag har varit minst sagt velig med mina ringar. Jag hade en gammal förlovningsring, även om jag inte riktigt såg den som en "seriös" förlovningsring, så när min sambo friade på riktigt tyckte jag att jag kunde fortsätta ha den ringen och så köpte vi en slät vigselring i guld.

Sen började jag läsa på om diamanter och ringar...  haha och då var cirkusen igång. Köpte en ring på nätet men när den kom så var den inte helt perfekt. Den var dock billig och diamanten var vacker, så det slutade med att jag gick till en guldsmed som klippte bort diamanten samt tog tre diamanter från en gammal ring som jag fått av mamma, och nu ska jag använda stenarna till att göra egendesignad förlovningsring och vigselring. Hoppas jag blir nöjd när det är klart!

Men om ringarna inte ser ut som på webbsidan och gravyren dessutom är fel så kan ni väl reklamera dem? Ni har inte fått vad ni förväntat er. Annars håller jag med Isasa, men kan alltid byta ringar om några år. Det är bara saker!

Svar på tråden Ångrar ringval