• Jeanette438

    Tips på låt vid uppträdande.

    Jag och mina tjejkompisar har en idé på bröllopsfesten om att göra ett uppträdande i form av lite dans och mimande som en kul grej för min blivande. Vi har tänkt att sätta honom på en stol i mitten och dom får agera körtjejer och jag får väl stå för lite fina moves ;). Har ni idé på någon bra låt? Vi har en som förslag, Cher - Shoop shoop song :)

  • Svar på tråden Tips på låt vid uppträdande.
  • Kalejdoskop
    Jeanette438 skrev 2014-02-05 20:54:37 följande:
    Jag och mina tjejkompisar har en idé på bröllopsfesten om att göra ett uppträdande i form av lite dans och mimande som en kul grej för min blivande. Vi har tänkt att sätta honom på en stol i mitten och dom får agera körtjejer och jag får väl stå för lite fina moves ;). Har ni idé på någon bra låt? Vi har en som förslag, Cher - Shoop shoop song :)
    Haha, den låten sjöng jag med mina tjejkompisar när jag var tolv :D eller jag sjöng på riktigt till bakgrundsmusiken, de stod med hopprep och tuggummi som dom drog ut och lindade runt fingret :) den är väldigt charmig! Annars finns ju Annelie Rydés låt "En sån karl", den är ju lite rolig :) Eller "du är min man" med Helen Sjöholm.
Svar på tråden Tips på låt vid uppträdande.