• Äldre 4 Feb 16:19
    2691 visningar
    4 svar
    4
    2691

    Brudpar till tårta

    Hej

     Letar efter ett brudpar att ha till bröllopstårtan där mannen är brandman.
    Hade tyckt det varit skoj eftersom min sambo är brandman  
     

  • Svar på tråden Brudpar till tårta
  • Äldre 4 Feb 16:47
    #1

    Gå in på myheart.se och kolla där. Finns mycket olika brudpar att sätta på tårtan. Vet ej om det finns brandman

  • Äldre 4 Feb 19:22
    #2

    www.etsy.com/listing/165253099/custom-firefighter-cake-topper-kiss

    Härifrån tänkte vi beställa, pojkvännen gifter sig i uniform så standardvarianten med brudgum i smoking/frack känns inte aktuell. Lite dyrt kanske, och rejäla leveranstider, men tycker de är vansinnigt söta och man kan få både uniform, ev grad, hud/hårfärg, frisyr och klänning som man vill. Fick tips här på BT för något år sedan, då var det en tjej som hade skickat in bild på sin make i svenska kustbevakningens uniform fått figuren precis rätt. 

  • Äldre 8 Feb 21:58
    #3

    Hade samma problem men bestämde mig för att göra mitt eget par. Försöker bifoga bild på resultatet. Det blev lyckat och skulle någon vara intresserad av liknande figurer får ni gärna höra av er.

  • Äldre 8 Feb 23:41
    #4

    Samma problem jag, vill ha en skallig man, och en kvinna med kort klänning..hehe. Det borde finnas en sida där man kan skräddarsy sitt egna brudpar. Då hade mitt par haft en skallig man, en blond brud i kort klänning och ingen kostym på mannen, ingen lätt kombo att hitta. ;) Ska beställa en caketop av min syster, hon är vrålduktig som tur är på sådant.

Svar på tråden Brudpar till tårta