• Äldre 30 Jan 11:39
    4531 visningar
    5 svar
    5
    4531

    Hjälp! Clips-örhängen med pärlor!

     


    Jag har inte hål i öronen och kan inte ha det heller. Nu när jag ska gifta mig vill jag gärna ha fina örhängen som passar mitt pärlhalsband. Men jag hittar inga fina clips-örhängen med pärlor.


    Om ni vet nån bra sida där jag kan kolla så hojta gärna till!

  • Svar på tråden Hjälp! Clips-örhängen med pärlor!
  • Äldre 30 Jan 11:44
    #1

    kolla etsy!! sök på typ "clip earring pearl" eller liknande!

  • Aniara­4
    Äldre 30 Jan 12:12
    #2

    Jag fick ett par jättefina av min man innan bröllopet, eftersom han visste att jag letade desperat... Det är inte clips utan en gammaldags skruvmodell, i guld med tunn båge och en enkel pärla. Tror vi kan ha köpt dem på Två Hjärtan. Då hade jag varit runt på flera guldsmeder/butiker och frågat efter clipsörhängen, och utbudet var ju minst sagt sorgligt.

    Hade faktiskt tänkt ta hål i öronen före bröllopet men hann inte i tid innan sommaren, att inte få bada i insjöar var inte ett alternativ för mig! Det var förmodligen lika bra, om jag känner mig själv rätt hade jag bara fått en sjuhelsickes massa problem av det. Det finns ju liksom en anledning till att jag aldrig testat.

    Men testa att googla på "örhänge clips" och kanske pärla, jag hittade en hel del sidor som sålde sådana.

  • Äldre 30 Jan 13:03
    #3
    filibustern skrev 2014-01-30 11:44:49 följande:
    kolla etsy!! sök på typ "clip earring pearl" eller liknande!

    Tack för tipset! Där verkar det finnas en hel del!


    Ska kika närmare på dem!

  • virpih­elena
    Äldre 19 Feb 22:59
    #4
  • Äldre 19 Feb 23:00
    #5

    Glitter, där hittade jag fina till dottern till vårt bröllop. Visserligen inte äkta, men fina ändå :P


Svar på tråden Hjälp! Clips-örhängen med pärlor!