• sanjagalic

Tips på vackra engelska ballader

Vad har ni för engelska ballader som kan funka till vigsel och som fungerar bra?

Hit me :)

• Svar på tråden Tips på vackra engelska ballader
  • Marie Malmö

Det finns ju så himla många av alla olika slag. Men jag hörde nyligen "Beautiful in white" (Westlife) som passar bra till vigslar.
    Sen finns det ju "Your song" (Elton John), "You're the inspiration" (Chicago), "You raise me up" (Josh Groban), "It must have been love" (Roxette)....

• Marie Malmö
    Sörön10 skrev 2014-01-28 15:19:01 följande:
    At last! Så vacker! Kanske inte It must've been love på ett bröllop? Vacker men om kärlek som gått över!
    Haha, ja det är ju sant! Den poppade bara upp i mitt huvud och tänkte inte på vad den handlar om!
  • junibruden89

From this moment-shania twain can you fel the love tonight-Elton John, bed of rosens-Bon Jovi kolla bröllopsguidens låtlista på Spotify sök på bröllopsguiden upp dör har dom svenska låtar engelska låtar och vigselmarscher bla

• sanjagalic
    Marie Malmö skrev 2014-01-28 14:39:51 följande:
    Det finns ju så himla många av alla olika slag. Men jag hörde nyligen "Beautiful in white" (Westlife) som passar bra till vigslar.
    Sen finns det ju "Your song" (Elton John), "You're the inspiration" (Chicago), "You raise me up" (Josh Groban), "It must have been love" (Roxette)....
    Beautiful in white med Westlife är ju helt underbar. Ska ha en kvinnlig solosångerska som ska sjunga på vigseln! Tror ni det kan passa? :)
Svar på tråden Tips på vackra engelska ballader