• Madick­en
    Äldre 27 Jan 19:09
    5636 visningar
    12 svar
    12
    5636

    Tipsa varandra om bra säljare från Etsy!

    Har läst att många här på bröllopstorget handlar från Etsy.com och jag undrar nu om ni är intresserade av att samla alla bra säljare därifrån i denna tråd!
    Vore superbra om ni ville berätta vad och av vem ni har handlat av från Etsy!

  • Svar på tråden Tipsa varandra om bra säljare från Etsy!
  • Madick­en
    Äldre 27 Jan 20:59
    #2
    meandmylove skrev 2014-01-27 20:32:16 följande:
    Jag har beställt min klänning från etsy, postar när jag fått hem den!
    Åh va spännande! Gör gärna det så är du snäll Skrattande
  • Madick­en
    Äldre 28 Jan 10:35
    #5
    niriel skrev 2014-01-28 10:23:14 följande:
    Mina skor var från Etsy, från shopen parisxox: www.etsy.com/se-en/shop/Parisxox? ref=shop_sugg

    Fantastiska skor!! 
    Wow, vilka söta skor! Tack för tipset
  • Madick­en
    Äldre 28 Jan 10:36
    #6
    pinkflesh skrev 2014-01-28 10:27:48 följande:
    Jag köpte min brudklänning av MuseClothing på Etsy. Jättebra säljare, svarar snabbt, gjorde de ändringar jag ville, klänningen uppfyllde alla förväntningar och det tog bara en vecka för frakten från San Fransisco till Sverige! Dessutom syr hon sina klänningar av vintage spetstyger så alla blir unika och det är ekologiskt :)
    Kul att du är så nöjd med klänningen! OJ, riktigt snabb frakt!
    Ska genast spana in den säljaren. TACK
  • Madick­en
    Äldre 28 Jan 10:49
    #8
    GustavB skrev 2014-01-28 10:45:47 följande:
    Beställt organzapåsar till favors härifrån: www.etsy.com/shop/SheerColors snabba och trevliga svar, påsarna skickades dagen efter jag betalade

    Beställt Save the Date + inbjudningar + favor boxes + snart festprogram härifrån: www.etsy.com/shop/AlexandriaLindo allt har blivit precis så bra som jag velat och brukar få snabba svar och kreativa förslag tillbaka, sammanlagt har vi skickat 325 mess fram och tillbaka, det är bra när man är petig :)

    Beställt en karta härifrån som vi ska ha som bakgrund till bordsplaceringen: www.etsy.com/people/VinylImpression snabba svar, snabb leverans och fick det exakt som vi ville ha det.

    Ska beställa ett par custom made cuff links från denna butik: www.etsy.com/shop/tiesncuffs ännu vet jag inte kvaliteten på jobbet men har fått dagliga svar på allt jag frågat om.  
    Super! Tack ska spana in dem!
  • Madick­en
    Äldre 28 Jan 10:56
    #9

    Nu var jag lite för snabb att svara. För mycket kaffe idag haha!

    GustavB, det var många fina inbjudningskort där. Mkt bra tips! Solig

    Intressant med custom made cuff links! Kan vara nåt. 

     

  • Madick­en
    Äldre 31 Jan 11:08
    #10

    Knuffar upp tråden. Nån mer som har nåt bra tips?

Svar på tråden Tipsa varandra om bra säljare från Etsy!