Mässa grand hotel
Vilka var på mässan idag? ;)
Vilka var på mässan idag? ;)
Ingen?
Slutade med att vi åkte ut till Nacka Strand i alla fall, vet inte om det gav så jättemycket. Känner förvånansvärt nog att vi har mer koll än vi trodde efter att ha varit där, dock. Men vi fick prata med några fotografer, och blev väldigt sugna på ett fyrverkeri som avslutning på middagen...
Var du på Grand? Hur var det?
Jag var på Grand, det var jättekul och många pusselbitar som föll på plats!
Jajamensan jag var där! Gifter mig först 2015 men min väninna som jag följde med gifter sig redan i april. Var jättekul med all inspiration. Tyvärr tyckte jag inte nån klänning dem visade var särskillt snygg men smaken är ju som baken. Men oj va tungt det var med alla kassarna efter några timmar. Pust.
Nästa år testar jag nog den i Nacka och tänkte då gå med svärmor.
Jag tyckte Gran vad mysig och så personlig. Kände till en del uställare sen innan. Men vi fick en hel del tips om mannen kläder mm, som vi inte hade fått annars. Sen är det alltid kul att gå runt att titta fast att jag redan har brudklänning.
Den enda jag störde mig på var att modellerna var så smala. De borde ha modeller i olika kroppsformer. Eftersom vi brudar ser olika ut. Men jag antar att det är så det ser ut vilken modevisning man än går på.