Fest på Främby udde?
Jag och min fästman tänkte gifta oss i juni i år och vi funderar på att ha festen på Fränby udde. Är det någon som har varit där på bröllop och har någon uppfattning om hur det var?
Tacksam för all information!!! / Anna
Jag och min fästman tänkte gifta oss i juni i år och vi funderar på att ha festen på Fränby udde. Är det någon som har varit där på bröllop och har någon uppfattning om hur det var?
Tacksam för all information!!! / Anna
Jag har bara minnen från Främby udde från när jag var liten...
Vi var där med klassen i mellanstadiet och jag och en kompis sa till alla att vi hade sett ett skelett på vinden. En tjej blev så rädd att hon började gråta. Jag är tydligen väldigt evil ;)
Så tyvärr kan jag inte hjälpa dig, men jag puffar lite för jag hoppas du kan få svar. Det ligger ju väldigt idylliskt så jag skulle tycka att det var en väldigt fin plats att ha festen på!
Jag har inte varit där på bröllop men vi ska dit och titta på lokalerna och prata i helgen då vi med med största sannolikhet kommer ha vår fest där. Vi var där mycket i somras och tycker det är ett mysigt ställe :) Så hoppas det ska bli fint och gå att ha festen där. Har ni pratat med dom?
Jag har bara varit dit två -tre gånger för träning utomhus... Aldrig varit inopmhus eller ätit maten ;) ring och prata med folket.