• Moonlight83

Hu lång är leveranstiden för kinaklänningar?

Vi gifter oss den 14/2,finns det något ställe man kan beställa i från som man hinner få den levererad innan dess? Eller är det kört? Har beställt 1 klänning som inte kommit ännu men börjar ångra mig lite.

Hur lång tid tog det att få din klänning och vart i från beställde du?

• Svar på tråden Hu lång är leveranstiden för kinaklänningar?
  • daniiel

Hos Dino kan du hinna få klänningen. Tala om att det är bråttom, bråttom! Men du måste beställa idag! Annars skulle jag rekommendera begagnat eller Lillys reaklänningar. Vanligtvis ska man räkna minst 1-2 månader för en kinaklänning.

• PimPim83

Jag tror tyvärr inte att en Kina-klänning hinner komma fram. KANSKE ifrån Dino som Daniel tipsar om. Kolla lilly.nu och deras outlet för de klänningarna skickas från Danmark (alltså ej kinaklänning). Att kolla på Blocket är ett hett tips annars.

Jag beställde två klänningar från Landy och det tog 1 månad samt 2 månader för dem att komma.

• Caisa

Jag skulle nog inte beställa en kina-klänning så sent. Även om den kommer fram i tid - tänk om den inte passar? Eller ser hemsk ut? Det kanske är bättre att köpa en begagnad via blocket? 

• Maria93

Jag skulle inte våga chansa.. Jag beställde min klänning från jenjenhouse och fick den på 7 dagar, men det kan ta upp till 1 månad (enligt deras sida)..

• Tuileries

Jag beställde min klänning från Light in the box och fick den på knappt tre veckor. Men jag säger som de andra, skulle nog inte våga chansa. Kolla blocket och tradera kanske?

Svar på tråden Hu lång är leveranstiden för kinaklänningar?