Inlägg från: Lina Å |Visa alla inlägg
  • Lina Å

    Borgerlig vigsel sommaren 2014?

    hej. Grattis! 
    Ja min fästman (känns ovanligt att säga de själv) friade den 15 december och vi planerar också att ha bröllopet i Augusti 2014.. Lite smått har vi börjat planera men inte kommit så långt än. Måste försöka hitta ett ställe vi vill utföra detta spektakel på :)
     

  • Lina Å

    Åh va roligt. ja de är mkt funderingar just nu, lokal och tidpunkt. Klänningen är ju den stora frågan. :) 
     

  • Lina Å

    åh lyllo. Jag har suttit och kollat på massor men kan inte riktigt bestämma mig för vilken stil jag vill ha
    :) 

  • Lina Å

    Oj! vilken fin! Lite annorlunda! Nu när man suttit och kollat på lite klänningar så känns det som de flesta kommer upp hela tiden. Men den klänningen har jag inte sett än. Jag tycker om Chifong materialet.  :) 

    Jag hade tänkt mig endera den här klänningen

     

    Men har sett den här som jag har blivit lite kär i också...

     

    Jag tror det lutar år den andra mer..
     
     

  • Lina Å

    Jag älskar att det finns detaljer av en annan färg. 

    Nä har inte gjort det. Måste lista ut vart vi ska ha bröllopet och när först :)
    Tänkt skicka efter korten på typ lightinthebox när tiden är inne. Har hört att dom är väldigt fina.

    Själv? 

  • Lina Å

    haha. jag föstår dig. Jag har inte emot ngt som har med bröllopet och planeringen att göra. ;)

  • Lina Å

    Oj  va kul! vart blir det?
    Jaså har du beställt papper och sånt därifrån?
    Ja jag förstår de, allt känns som en dröm. Jag går och kollar på min ring hela tiden. Älskar den!
     

  • Lina Å

    va trevligt Linda87!
    Jag fick äntligen skicka iväg ett litet meddelande till min familj om att bröllopet kommer att hållas i USA (där fästmannen kommer ifrån) Han har inte velat att jag ska skicka till dem då han har varit nervös över att något kommer att ändras.

    Min förlovningsring är bara fylld med princesslipade diamanter så jag kan inte använda mig av runda (vilket jag gärna gjort annars) Serien som jag har heter Chanel, så jag antar att vigselringen kommer att bestå av samma serie. :)

    Har förövrigt köpt bröllopsmagasinets katalog. Haha dyr som tusan. Mkt bilder. Kul och kolla i.. Hittat fler klänningar också :)

  • Lina Å

    Åh vi håller på att planera att gifta oss i usa. Stressande. Tur att hans föräldrar är så otroligt stöttande och hjälper oss hur mkt som helst. Håller på att fixa ställe just nu. :)

    Jag har ingen aning om hur vårt bröllop ska vara i tidsschema än. Vi håller på att kolla upp priser för fotografering. Jag vill ha en bra fotograf som ger romantiska bilder.  

  • Lina Å

    Jag har ingen fantasi när det gäller bordsdukning, du får gärna knäppa kort och visa vad du har hittat på? 
    Har ni sett några bra hemsidor för lite olika ideer för just bordsdukning? 

Svar på tråden Borgerlig vigsel sommaren 2014?