• Äldre 6 Dec 09:15
    3126 visningar
    11 svar
    11
    3126

    Slöja på nätet, ej kina

    Hej!Nån som vet en bra sida där man kan köpa brudslöja online?Jag söker på google men hamnar bara på kinasidor. Jag ska ha en lång slöja med spetskant. Många av kinaslöjorna verkar stela och har en slarvigt påsydd spets.. det ser otroligt illa ut och därför vill jag undvika kinasidor.Så något tips?   

  • Svar på tråden Slöja på nätet, ej kina
  • Alylly­ra
    Äldre 6 Dec 09:28
    #1
  • Äldre 6 Dec 09:45
    #2

    Jag har kollat där, men det finns så otroligt mycket kinaslöjor där me. Även om jag beställer en från ex england så skickas den direkt från kina :(. Hur vet jag att det är bra kvalitet och inte kina där?

  • Äldre 6 Dec 09:51
    #3

    (självklart vet jag att det mesta tillverkas i kina men jag menar att jag vill undvika den mindre bra kinakvaliten)

  • Äldre 6 Dec 10:42
    #4

    Kolla Etsysäljaren Sarah Morgan bridal, engelsk butik som har jättefina slöjor! Har själv köpt av dem, men har inte hunnit få hem den än så kan inte säga nåt om kvaliteten mer än att de iaf skriver att det är bra och kostar därefter ;P

  • Alylly­ra
    Äldre 6 Dec 10:52
    #5
    JW2014 skrev 2013-12-06 09:45:36 följande:
    Jag har kollat där, men det finns så otroligt mycket kinaslöjor där me. Även om jag beställer en från ex england så skickas den direkt från kina :(. Hur vet jag att det är bra kvalitet och inte kina där?
    Som vid allt annat nätköp... Kolla recensioner! Läs om säljaren. Och kolla priset :)
  • Äldre 6 Dec 11:04
    #6

    pinkflesh skrev 2013-12-06 10:42:14 följande:Kolla Etsysäljaren Sarah Morgan bridal, engelsk butik som har jättefina slöjor! Har själv köpt av dem, men har inte hunnit få hem den än så kan inte säga nåt om kvaliteten mer än att de iaf skriver att det är bra och kostar därefter ;PTack :) ska kolla den.

  • Alylly­ra
    Äldre 6 Dec 12:25
    #7

    Annars, notonthehighstreet.co.uk
    Lite som Etsy, fast brittiskt :) 

  • Äldre 6 Dec 18:18
    #8

    Man kan beställa slöjor hos Bridal Outlet som ligger i Stockholm.
    www.bridaloutlet.se/accessoarer/sljorsjalar
    Jag betällde en klänningsgarderobe till min brudklänning på deras webshop. Det gck snabbt och smidigt. :)

    Annars finnsdet  danska Lilly. www.lilly.nu/Default.aspx&GroupID=GROUP9


  • Nettan­69
    Äldre 6 Dec 21:47
    #9

    www.brudochfest.se

    www.dindromklanning.se

    Det är svenska sidor. 

  • Äldre 20 Feb 16:23
    #10
  • Äldre 7 Mar 20:15
    #11

    Bridaloutlet har jättefina spetsslöjor. Dessutom bra pris! Rekomenderas!




     

Svar på tråden Slöja på nätet, ej kina