BOHEM/VINTAGE! kan vi hjälpa varandra? :)
Marolo - vi har "ju bara" en mingelvigsel så det handlar ju bara om någon timmes mingel, så ett ombyte blir lite tajt ;)
Marolo - vi har "ju bara" en mingelvigsel så det handlar ju bara om någon timmes mingel, så ett ombyte blir lite tajt ;)
Vi valde mellan Granit och ? (Kommer verkligen inte ihåg, men det var en svensk lantlig ebutik) karln min ville dock ha kantiga så köpte dem! Kanske vi har dem till salu i februari ;)
www.bubbleroom.se/sv/kvinna/kling/studentklänningar/emily-dress-beige
nelly.com/se/kläder-för-kvinnor/kläder/klänningar/vero-moda-631/blake-long-dress-631896-1/
hittade några förslag på klänningar som fanns just nu på rea, om någon vill fynda :)
Lavin - tror att nu fram emot vår så kommer utbudet av klänningar att stiga avsevärt!! Håll ut ;)
Jag har bestämt mig för att returnera den svarta klänningen!
idag la vi inbjudningarna på lådan :) så gästerna får dem lagom till efter nyårsfirandet!
Ja, ska. Du beställa från butik är det ju dags att bestämma sig då de kan ha månaders leveranser...men är du ute efter att hitta på typ Nelly.com, bubbelroom, zalando, boozt och dyligt så kan du ju lugnt slappna av lite ;)
Vi får väl se vad jag har på mig tillslut! Det definitiva beslutet är inte taget ;) haha
Widuse - vi har köpt från panduro, etiketter alltså i gammeldagsstil. Annars kan du ladda ner en font och skriva ut själv på naturpapper! Vi gjorde så med våra inbjudningar :)
Solkärlek - inget är ristat i sten ännu ;) Tänkte försöka prova den igen nu här om veckan,,och se vad jag får för känsla! Har hår och smink konsultation den 13:e,,kanske får lite mer bukt på en helhet då???.....
Igår fick våra gäster sina inbjudan och över hälften har redan hört av sig och Tackat Ja,,,så himla lyckligt lottade