BOHEM/VINTAGE! kan vi hjälpa varandra? :)
Vi har inte skickat ut inbjudningar än heller.... då det är över ett halvår kvar tills dagen. Men något i dessa stilar hade vi tänkt oss :) Den här första GILLAS SKARPT ! lite rolig :)
Vi har inte skickat ut inbjudningar än heller.... då det är över ett halvår kvar tills dagen. Men något i dessa stilar hade vi tänkt oss :) Den här första GILLAS SKARPT ! lite rolig :)
Här kommer lite fredagsinspiration! Jag är inne på såna här tavlor, kommer nog användas på flera ställen med info under bröllopet & festen :) Smidigt att göra själv också, billigt och snyggt!
Trevlig helg!
Jag är en sucker för svart egentligen... Så jag säger den svarta. Jag tycker du passar i den, snygg på kroppen! Du verkar ju ha en figur som passar i det mesta :) frågan är bara, du ska gifta dig, vad känner du dig mest bekvämast&snyggast i? Once in a life time, vitt är ju standard.. Hmm förstår att det är ett svårt val!
MH2014 - tack för tipset! Ang klänningarna så hoppas jag du får rätsida på valet, inget fel i att känna efter ordentligt innan :) oooo haha hellre junk in the trunk än utan när man kör på lite mer figurnära.. Men förstår att det är svårt. Har samma "problem" själv :p :)
mH2014: undra om man kan förlänga underkjolarna på dom klänningarna utan att det skulle se konstigt ut..?! Jag är inte så mycket för det där genomskinliga annars.
MH2014 - hahah, så sant så... Det är svårt att hålla sig bara. Känns som en evighet bort då man har bröllopet i slutet av juli :p :) skönt att valet om klänningen löste sig! :)
Hej allihop, vad kul att det är så många fler som går i samma tankar.. Klänningen som är i "huvudinlägget" tillverkas inte längre :( jag mejlade och frågade grace loves lace. Dom har istället gjort en ny version av den... fin...! men som sagt, inte samma :/ jag vet inte vad jag ska göra. Känns lite hopplöst. Finns det någon som vet om nån "unik" hemsida man inte har kikat ännu? :) (Alla kinasidor är uteslutet)
Tack för länkarna :) och IdaRebecca ! Din klänning var ju jättefin! Ska kika vidare där :)
Lavin, måste fråga, var hittade du den första bilden/erna. Tyckte också om det väldigt mkt och skulle vilja se mer av dessa om det går!