Pris på sincerity 3656?
Är det nån som vet hur mycket en sincerity nr 3656 kostar?Försökte ladda upp en bild på klänningen men gick inge bra.:(.hoppas nån vet hur den ser ut
Är det nån som vet hur mycket en sincerity nr 3656 kostar?Försökte ladda upp en bild på klänningen men gick inge bra.:(.hoppas nån vet hur den ser ut
Det beror nog väldigt mycket på var du går, men min Sincerity (3671) kostade knappt 10 000 kr som ny. 36-serien är väl inte den nyaste om jag har förstått det rätt (min köpte jag för mer än ett år sedan, vi gifte oss i juli förra året) så det är mycket möjligt att du kan hitta en begagnad för en mindre peng än en helt ny. Hur som helst kan jag varmt rekommendera Sincerity-klänningar! Så grymt vackra i sina detaljer och otroligt fin passform! Jag älskade verkligen min klänning, även om den nu är till salu..
tack för ditt svar:).ja jag tror 36-serien är lite äldre.Har verkligen fastnat för den klänningen,och hoppas den är lika fin på mig:).har tänkt att åka till Stockholm och kika där då jag vet att det finns återförsäljare där.Men jag kan ju hålla utkik efter en bättre begagnad innan jag köper en ny från någon butik.:)3671an är också väldigt fin):har faktiskt kikat på den också.sitter bandet med blomman fast eller går det att ta bort?
www.hitched.co.uk/chat/forums/p/260803/2494169.aspx
I och för sig i pounds (?) men i alla fall en fingervisnng kanske?! :)
Kan för övrig tillägga att deras klänningar e TUNGA, blev själv förälskad i denna men dog vid tanken på att behöva bära den en hel dag..
Bandet sitter löst på hällor i sidan, jag använde inte det när jag hade min. Jag har ett band, men det har aldrig packats upp ur garderoben! Jag tog även bort alla små blad på underkjolen, det blev lite för plottrigt för min smak. Och att den var tung som Niini säger var inget jag märkte av? Den satt så vansinnigt stabilt så jag hade inga problem med den.. Det mesta var ändå fluffiga lager tyll som inte väger så mycket..
Okej då vet jag.:) ser fram emot att prova klänningar efter årsskiftet.:)
Det är härligt att prova, att gå runt och känna sig som en prinsessa! Ett tips bara: åtminstone min klänning hade väldigt lång leveranstid! Jag tror att jag beställde min första veckan i januari och hann preciiiis få den innan det var dags.. Helt galet!
Vilken månad gifte du dig i?.om det är lång lev tid så skam jag se till att vara ute i god tid:)
Juli! Jag hämtade klänningen precis innan midsommar, för affären jag köpte min klänning i hade sommarstängt (!!)
OJ så lååång väntetid..tack för tipset