oplanerat gravid 7 månader innan bröllopet!
Min mens är sen 1 vecka så gjorde ett gravtest nu på morgonen som var positivt! Detta är inte planerat och jag trodde verkligen att det var min kropp som spelade mig ett spratt men inte denna gången tydligen, jag har fortfarande inte fattat det! Vi längtar båda efter barn men hade tänkt börja försöka först efter bröllopet.
Hur sjutton gör vi med bröllopet nu??? Jag kommer vara i 7e månaden och jag personligen tycker inte att det är så värst vackert med gravida brudar och tänk om jag får jätteproblem med foglossning eller annat, vill INTE sitta i rullstol eller må så dåligt att jag inte kan riktigt delta.
Vårt bröllop är planerat till 30 Maj 2014 och om inget händer har jag BF i Juli. Jag vet inte hur jag ska lösa detta, vill inte gärna vänta något år med bröllopet men vi vill ha 2 barn och inte alls stor åldersskillnad. Känns som att om vi planerar in bröllopet mellan barn 1 & 2 så blir det säkert samma dåliga timing en gång till.
Vi vill ha ett vackert utomhusbröllop i en bokskog med somriga färger som tema, ett vinterbröllop passar alltså inte så bra.
Jag är jätteförvirrad och behöver verkligen era råd. Min sambo vet inte om att jag är gravid än