• Lilllan

    Paniken...opererad..detta var Inte planerat..

    Som rubriken lyder.. för 3 veckor sen så blev jag operarad för en skada jag fick i en olycka för 1 år sen.
    Skadan sitter i handen och handleden, och 3 av 4 skador är åtgärdade..  för en vecka sen skulle stygn och förband tags bort... Då upptäcker vi att det gör J*****T ont och har nu fått åka fram och tillbaka, och fått reda på att jag har fått en hel del nerv skador... dessa kommer bli återställda MEN det kommer ta tid..

    Jag gifter mig 9 november och skulle sminka mig och fixa håret själv.. och vi har nu eftersom det enbart är 2 veckor kvar en sträng budget...så kan inte boka make up artist eller hårstylist..

    jag kommer få käka starka tabletter på bröllopet, alltså smärtstillande, har armen, handen i en skena...
    Så jävla surt när vi har planerat vårt bröllop i 2 år!

    Hur löser jag detta... jag kan kanske fixa sminket... men jag har ingen som kan något om hår.. jag är den ä'nda..

    tips???? 

  • Svar på tråden Paniken...opererad..detta var Inte planerat..
  • Js Fästmö

    Men någon kompis kan väl locka eller så, du kanske får tänka om när det gäller frisyr och göra det bästa av situationen.

  • Lilllan
    Js Fästmö skrev 2013-10-25 20:41:48 följande:
    Men någon kompis kan väl locka eller så, du kanske får tänka om när det gäller frisyr och göra det bästa av situationen.
    har funderat på att locka hela mitt hår, men jag har så fruktansvärt tjockt hår så det kommer ta jätte långtid och vi har inte jätte mycket tid på morgonen
  • Js Fästmö

    Testa med spolar då? Om en kompis kan lägga med läggningsvätska kvällen innan? Ni kanske får testa ngn gång innan och sen ha hårnålar, bra kam och lckng som hjälp på morgonen.

Svar på tråden Paniken...opererad..detta var Inte planerat..