• klili

Orientalisk festlokal för ca 100 gäster

Hej! 

Jag ska gifta mig nästa år och letar efter en lokal för att ha festen där. Har googlat som bara den men hittar inga lokaler som passar det antalet vi är eller som ligger på ett rimligt pris. I södertälje har vi hört att det bara är stora lokaler så det har vi stryckit, är det någon här som känner till en fin öppen lokal som har plats för 100 gäster med bordplacering samt dansgolv i samma rum?

De lokaler vi har kollat på är 

Paradis, olles krog, white palace, porslin fabriken, restaurang munchen, och prince palce...

Tacksam för alla tips. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-24 20:44
    Vi bor föresten i stockholm

• Svar på tråden Orientalisk festlokal för ca 100 gäster
  • klili
    Nettan69 skrev 2013-10-24 20:52:37 följande:
    www.bokalokal.se

Här kan du söka på vad du behöver. Hoppas du hittar nåt. 

Tro mig jag har kollat där men får inga bra tips därifrån, 
  • klili
    Nettan69 skrev 2013-10-24 21:12:18 följande:
    www.annorlunda.se/hyra-festlokaler.aspx
    Har sökt på alla de där sidorna, de  lokalerna är mest lämlig för en svensk bröllop eftersom lokalerna inte är stor och där dansgolvet inte är på samma ställe som mat serveras. dessutom är vissa av de väldig dyra de tar över 1000:- /person
  • Therese Vesterlund01

Ta olles krog :) Där ska vi ha vår bröllops fest nästa år och vi bjuder strax över 100'pers :)

• klili
    Therese Vesterlund01 skrev 2013-10-25 23:36:36 följande:
    Ta olles krog :) Där ska vi ha vår bröllops fest nästa år och vi bjuder strax över 100'pers :)
    Hej, hur mycket får ni betala per person och vad ingår det? ska ni också gifta er i sommar?
  • Pagnie

Hej,
    vi tänkte på prince palace men har kompisar som gift sig där så jag säger bara att nej gör det inte.

Vi gifte oss dock på olles krog 13:e juli i somras. det var ett underbart bröllop och vi hade ca 120 gäster. var perfekt med de runda borden. vi fick gott om plats och ändå så hade vi massa plats att dansa. var ett persiskt/kurdiskt/svenskt bröllop och den bästa dagen i vårt liv.

Svar på tråden Orientalisk festlokal för ca 100 gäster