• Ninjara

Klänningar från nätet

Är det någon som har testat JJsHouse.com?

Jag funderar på att beställa men har ingen erfarenhet att beställa från nätet. Klänningarna är skitbilliga men är det någon kvalitet på dom?

• Svar på tråden Klänningar från nätet
  • teres77

Jag köpte en festklänning från jenjenhouse.com (samma företag, annan adress bara)

http://www.jenjenhouse.com/A-Line-Princess-V-Neck-Knee-Length-Satin-Bridesmaid-Dress-With-Ruffle-007004302-g4302

Är otroligt nöjd med tyget, kvalité på sömnad, leveranstid, kontakt med säljaren,,, Allt! Den var lite stor, pga att jag gått ner i vikt, men det löste en sömmerska på ett litet kick. Hon trodde klänningen hade kostat runt 5000 kr, med tanke på kvalitén. Jag köpte den här klänningen eftersom jag ville testa företaget, nu kommer jag beställa min brudklänning därifrån med!  

• Tiarasara

En jobbarkompis till mig beställde sin klänning på nätet. Först dröjde leveransen och när den väl kom så var den flera storlekar för stor. Den var så stor att den inte ens gick att sy in. Det slutade med att hon ändå fick gå till en butik och köpa en "sista minuten klänning". Ingen aning om hur JJsHouse är, men jag vågar verkligen inte riskera att det blir fel. Hon var verkligen ute i god tid och allt var spikat och så föll det på klänningen. 

Svar på tråden Klänningar från nätet