• Anna852

prinsessklänning ???

jag behöver stoooooorrr hjälp . finns de någon som kan hjälpa mig att hitta klänningar som ser ut som denna `??? :( den som har denna klänning har fått väldigt dåliga omdömmen så ja vågar inte beställa den där ifår. så ja försöker hitta den någon annan stans . eller om någon hittar en annna prinsessklänningf

• Svar på tråden prinsessklänning ???
  • Chicita

Du kan ju också ta den bilden och skicka till en kinaklänningssida med bra omdömen.
    Många syr upp klänningar från bild Glad 

• TheD

På de flesta sidor kan du kryssa i vad för klänning du söker. Besök olika sidor och kryssa det du vill ha.

• cutefjant

Jag provade nästan exakt en sådan på din drömklänning i Nol fast den var i ivory den var lite puffig för min smak men hon kanske kan fixa en i rätt färg till dig :)

• iQbee

Den finns i stockholm. jag provade den i tisdags på littlefareis och den kostade 11.000 kr
    jätte fin på =)

• ThereseV

Kolla runt på butikerna i närheten, dom listar ofta vilka märken dom har och då är det bara att ta med bilen eller skicka ett mail och fråga om dom har den inne. Har dom inte det så kanske dom har något annat liknande, eller kan rekommendera en butik som har den.
    Sedan kan du ju som sagt maila bilden till olika kina-sidor som syr, men det kan vara lite varierad kvalitet plus att den till 99% inte kommer vara helt likadan (det är ju olagligt att göra kopior)
    Om du inte hittar den så kanske den här är i din smak?
    http://i110.photobucket.com/albums/n111/DisneyPRgal/Wedding%20stuff/AlfredAngeloCinderellaDisneydress.jpg
    http://i110.photobucket.com/albums/n111/DisneyPRgal/alfredangelodisneydresses.jpg
    Alfred Angelos desney-collektion, så man kan ju inte säga att det inte är en prinsess-klänning iaf:) 

• Anna852

11 000 kr!!!!! Shit va dyrt. Hittade den på en engelsk sida där kostade den 4000 kr ;^

• Chicita
    Anna852 skrev 2013-10-03 17:10:23 följande:
    11 000 kr!!!!! Shit va dyrt. Hittade den på en engelsk sida där kostade den 4000 kr ;^
    Då var det med rätt stor sannolikhet inte ett orginal Flört
    Vill du ha en kopia så kan i princip vilket kinaklänningsföretag som helst sy upp den. Men det är alltid en risk.
    Du kanske inte får klänningen alls, du kanske får en klänning som inte alls lever upp till förväntningarna eller du kanske får en helt underbar kopia som nästan överträffar orginalet.

Och det kan skilja från samma företag. Vissa får skit, andra får perfektion... 
Svar på tråden prinsessklänning ???