• Anonym
    Äldre 29 Sep 12:13
    65746 visningar
    40 svar
    40
    65746

    Konstigaste stället du haft sex på!?

    Hittade en liknande tråda här på BT från 2003 och blev nyfiken vad folk skulle säga idag, 10 år senare.

    Själv har jag lyckats få till några knasiga tillfällen..

    En gång i en klätterställning i en park, mitt i natten så det var ingen där, men vi var alldeles för långa för att det skulle vara bekvämt...

    Sen har jag lyckats två gånger att folk kommit in i rummet när vi hållit på...

    Första gången på folkis då en rumskamrat kom in när vi låg i skedställning, under täcket... så personen märkte iofs inget. Vi låg kvar och låtsades som ingenting och fortsatten när hen gick...

    Andra gången var mer pinsam.. Det var en av de första gångern jag var och hälsade på svärmor, och jag och blivande mannen var nykära. Vi lång och sov på film i soffan (skedande), lusten föll på och under filten började vi mysa på lite smått... När vi "låg förenade" i soffan kommer svärmor in och sätter sig precis vid våra fötter och börjar också titta på filmen... Ännu en gång var det bara att ligga stilla och inte låtsas som någonting.. Hon fattade aldrig nått och efter en stund gick hon ut i köket igen... 

  • Svar på tråden Konstigaste stället du haft sex på!?
  • Anonym
    Äldre 29 Sep 17:29
    #2

    Äventyrsbad i jacuzzin ;)

  • Anonym
    Äldre 29 Sep 18:35
    #3
    Anonym skrev 2013-09-29 17:29:59 följande:
    Äventyrsbad i jacuzzin ;)
    Fy va äckligt. Otroligt sunkigt. 
  • Anonym
    Äldre 29 Sep 22:56
    #4

    Fy fan för flygtoan... det är de smutsigaste toaletterna jag vet :) Jag skulle aldrig få för mig att ha sex där.

  • Anonym
    Äldre 29 Sep 23:13
    #6

    Jaha, men att ha sex i en pool andra ska sitta i är alltså helt ok för dig? Usch.

  • Anonym
    Äldre 30 Sep 00:21
    #9
    Alyllyra skrev 2013-09-29 23:17:04 följande:
    Det som inte dödar, härdar.
    Hahaha, dör, vilket svar. :) ;)
  • Anonym
    Äldre 30 Sep 11:03
    #16

    jag är mest imponerad hur man får plats två stycken på en flygplanstoalett ;)
    herregud man har väl varit nykär och haft sex på konstiga ställen,
    själv har jag haft det i bilen, diskbänken, köksbordet,  ja typ sånna saker ;)

  • Anonym
    Äldre 30 Sep 11:08
    #17

    Konstigaste stället alltså. Hmm, flygplanstoalett här med. I trapphuset till lägenheten. I vattnet vid en strand i Thailand, mitt på ljusan dag. "Klassikern" med folk i samma rum, eller hytt i vårt fall.. Och ja, dom som vill tycka att det är sunkigt får väl tycka det, men det finns olika sätt att säga det på om man nu känner att man måste det. Dessutom kan man väl isf stå för det. Kom igen, lighten up a bit! :)

    Jo, jag tyckte det var extremt pinsamt efteråt, stod liksom folk och väntade i kö utanför. Sambon gick ut först och jag stängde dörren fort som satan och så satt jag där i en kvart eller så och hoppades på att dom som sett honom gå ut hade försvunnit. Verkligen inte värt det.

  • Anonym
    Äldre 30 Sep 13:14
    #19

    Flygplan har vi inte testa. Än iaf, och frågan är om vi någonsin kommer göra just det. Men vi har haft kul på diverse andra ställen. På ett slott under en bal, i balklänning respektive frack. I båda våra studentkorridors kök och själva korridoren utanför rummen. Med folk i samma rum. I en skogsdunge, bredvid ett bostadsområde, fast nattetid så det var mörkt. 

  • Anonym
    Äldre 30 Sep 14:57
    #21

    Btw det var inget folk på äventyrsbadet....suck.

  • Anonym
    Äldre 30 Sep 16:30
    #22

    Haha. Jag är också tråkig och har bara sex i sängen med lampan släckt! Ibland festar vi till det och låter den vara tänd! ;) 

    Har dock (i vuxen ålder) haft det i föräldrarnas säng, vilket vi diskuterade efteråt att det inte kändes riktigt okej...
    Har aldrig gjort det med någon annan i samma rum vad jag kan komma på även om jag en gång under studenttiden drog hem en pojk till mitt korridorsrum och glömde låsa dörren. Det var ju då efterfest i korridoren och mitt rum låg närmast köket.. vilket resulterade i att en full utbytesstudent klev raka vägen in på rummet för lån av toalett... Inte jättekul när jag gränslade. Dock var det "bara" förspel och inget sex.

    Sen har jag även blivit pullad (okej, sådana ord jag egentligen inte använder så känns fel att säga men kommer inte på något bättre) i en trappa som var lite avsides på en studentpub. Jag "gav" dock inte tillbaka utan gick därifrån och skämdes lite och hoppades att ingen såg. :P 

  • Anonym
    Äldre 30 Sep 17:10
    #23

    I en gynstol, på en fest, med kanske tjugo pers som tittade på.
    Bakom vinkylen på jobbet, när jag jobbade på restaurang.
    Uppe på Söders höjder, ovanför Söder Mälarstrand. Underbar utsikt!

  • Anonym
    Äldre 30 Sep 20:15
    #24

    Vart snubblar man över en gynstol som man har sex i?

    Jag och en tidigare pojkvän hade i alla fall sex i en av sofforna i kyrkan när vi hade filmnatt där med ungdomsgruppen. Annars har jag provat skogen och bilar, så  inget överkonstigt direkt...

  • Anonym
    Äldre 30 Sep 20:18
    #25
    Anonym skrev 2013-09-30 17:10:09 följande:
    I en gynstol, på en fest, med kanske tjugo pers som tittade på.

     


    Hade ni en gynstol med på festen!? Ganska ovanlig grej att ha utanför en gynmottagning .


     


    Själv är nog konstigaste stället att jag gav en kille en avsugning medan han körde bil. Sen är det ltie varstanns av vanliga platser, typ på en strand, på balkongen (med möljlig insyn), på motorhuven på en bil mm

  • Anonym
    Äldre 1 Oct 19:33
    #28

    Hehe, vilken rolig tråd! Här kommer mina mest speciella stället (dock inte bästa luggen) - i en kyrka under andakt - i vattnet på en badplats där många badade samtidigt - torkrummet (bor i bostadsrätt) - stranden (lyckades dock lägga oss i en buske full med fästingar) - klassikern; i samma rum som andra - i svärföräldrarnas säng (när jag var typ 15) - i ett fönster som vätter ut mot den största korsningen i malmö... - på ett tåg, ensamma i en hel vagn dock Finns säkert fler jag inte kommer på just nu ;) Ska lägga till att jag är en helt vanlig 20-årig tjej :) så inga fördomar tack!

  • Anonym
    Äldre 23 Oct 14:54
    #32

    Vilket roligt inlägg! Konstigaste stället jag har haft sex på är väl toan i ett flygplan Skäms

  • Anonym
    Äldre 23 Oct 17:22
    #34

    Hammarbybacken en sensommarkväll Cool

    Annars bilen och hemma på alla möjliga ställen Kyss

Svar på tråden Konstigaste stället du haft sex på!?