• Bianca

Jag blir så ledsen :(

Jag har hittat min drömklänning, men den är exklusiv och jag hade velat ha den uppsydd. Jag har tagit kontakt med ganska många sömmerskor, men ingen vill/kan/vågar sy upp den. Jag förstår ju att med dem bilderna jag har kan den inte bli på pricken, men jag är inte så "svår". Vill ju bara ha min fina klänning... :( 

Någon som har något tips, eller kanske vet var man kan hitta något  liknande?

• Svar på tråden Jag blir så ledsen :(
  • Match

Jag såg exakt den där klänningen på ebay för några veckor sedan. Blev också förtjust i den. Var det där du hittade bilden?

• daniiel
    Match skrev 2013-09-11 20:41:16 följande:
    Jag såg exakt den där klänningen på ebay för några veckor sedan. Blev också förtjust i den. Var det där du hittade bilden?
    Förlåt TS att jag hoppar in, men jag tror att TS har skrivit om den här klänningen förut här på BT och jag tror säkerligen att hon kikat på den hos designern, som du förövrigt hittar här www.inbaldror.co.il/en :)

Makalöst vackra klänningar för övrigt :)
  • Match

Ok men jag googlade på ebay nu och hittade exakt den klänningen för ca 150 dollar. Trodde hon ville ha hjälp att hitta den daniiel. Det är en kopia som säljs på ebay, det trodde jag framgick. Sällan ngt i original säljs på ebay.

• daniiel
    Match skrev 2013-09-11 21:11:20 följande:
    Ok men jag googlade på ebay nu och hittade exakt den klänningen för ca 150 dollar. Trodde hon ville ha hjälp att hitta den daniiel. Det är en kopia som säljs på ebay, det trodde jag framgick. Sällan ngt i original säljs på ebay.
    Ja, jag trodde att du frågade om vart TS hade hittat bilden, om det var på Ebay och jag svarade bara att jag tror att hon kikat på den hos designern.

Att det är kopior som säljs på Ebay, framförallt i den prisklassen, tror (hoppas) jag att dom flesta vet om :)
  • Bianca
    daniiel skrev 2013-09-11 21:02:02 följande:
    Förlåt TS att jag hoppar in, men jag tror att TS har skrivit om den här klänningen förut här på BT och jag tror säkerligen att hon kikat på den hos designern, som du förövrigt hittar här www.inbaldror.co.il/en :)

Makalöst vackra klänningar för övrigt :)
    Det är helt riktigt, det är en Inbal Dror från 2012, men jag är inte villig att lägga ut den summan på originalet. Det var därför jag tänkte att jag kunde sy upp en. Sömmerskorna vill bara inte eller kan inte eller vågar inte. Men jag ska se om jag kan lösa det. Tack! :)  
  • Bianca
    Match skrev 2013-09-11 21:11:20 följande:

Vad googlade du på då? 150 dollar känns nästan som ett för bra pris för att vara sant. Det får mig att tvivla på kvalitén... Får ta mig en funderare! Tack för hjälpen :)  
  • daniiel
    Bianca skrev 2013-09-11 21:16:14 följande:
    Det är helt riktigt, det är en Inbal Dror från 2012, men jag är inte villig att lägga ut den summan på originalet. Det var därför jag tänkte att jag kunde sy upp en. Sömmerskorna vill bara inte eller kan inte eller vågar inte. Men jag ska se om jag kan lösa det. Tack! :)  
    Ja, precis. Jag menade inte att du, eller någon annan, ska köpa ett original. Bara att det är därifrån klänningen kommer :)
  • Lindijoo

Fantastisk klänning! Helt underbar! Hoppas det löser sig!

Svar på tråden Jag blir så ledsen :(