• christal

Vilken brudklänning ska jag välja?

Jag har världens ångest! Vilken klänning ska jag välja? Snälla hjälp!
  • Svar på tråden Vilken brudklänning ska jag välja?
  • Lindijoo
    christal skrev 2013-08-27 21:08:36 följande:
    2:an är från Mori lee (2014 års kollektion) och den heter 1959
    Tack!! Den är helt underbar. Min klara favorit!
  • Beccanli
    christal skrev 2013-08-27 21:02:27 följande:
    Ja, den är underbar! Superfin kvalitet, det sitter verkligen bra! :) Har jobbat som bröllopsmodell i flera år och denna har länge varit min favorit!

har du haft den som favorit länge så tycker jag att du ska välja den:)

vart finns den o vad går den loss på?

• Sskbrud

Alla är vackra men tycker ettan har de lilla extra:)) & så har du ju provat den också så då kände du lite hur de blev!

• christal
    Beccanli skrev 2013-08-27 21:50:43 följande:
    Hoppas det var okej att jag frågade vart den finns och pris?.

Absolut, jag provade den på en bröllopsmässa. Klänningen är från Sincerity och heter 3656. Om du går in på deras hemsida kan du hitta återförsäljare i Sverige. Vet inte vad klänningen kostar, men skulle tro att den ligger mellan 9-12000 kr.
  • christal
    Sskbrud skrev 2013-08-27 21:40:02 följande:
    Alla är vackra men tycker ettan har de lilla extra:)) & så har du ju provat den också så då kände du lite hur de blev!

Tack!
  • christal
    christal skrev 2013-08-27 22:24:54 följande:
    Absolut, jag provade den på en bröllopsmässa. Klänningen är från Sincerity och heter 3656. Om du går in på deras hemsida kan du hitta återförsäljare i Sverige. Vet inte vad klänningen kostar, men skulle tro att den ligger mellan 9-12000 kr.

Det kan möjligtvis gå att hitta billigare begagnad på ebay. Eller om en butik har just den klänningen som provexemplar, de brukar man ibland kunna köpa billigare!
  • stormhelen
    christal skrev 2013-08-27 20:52:43 följande:
    Jag har provat den första klänningen, men de andra två har jag inte hittat så att jag kan prova...

Hmm, rackarns att du inte kan prova alla. =/

Det hade ju varit lättare att ge dig ett bra råd då.

Men om man bara ska utgår från hur klänningarna sitter på modellerna, så tycker jag att nr:2 är helt klart snyggast.

Den är verkligen super vacker.

1:an tycker jag känns lite för "flickig," något som likanr något som en yngre tjej på mellan 7-15 år skulle tycka är fint om man gillar prinsess stilen.

3:an går lite i samma stil som nr:1 men känns lite vuxnare.

Men nr: 2 slår dem båda enligt min mening. =)

• Beccanli
    christal skrev 2013-08-27 22:24:54 följande:
    ok tack så mycket:)
  • TheD

Inte första eller sista. Speciellt inte den sista men det är ju min smak för den ser ut som man har klängt på så mycket tyg som möjligt så det ser ut som tovor och gör kvinnor bredare om höfterna ;)

• Emsie

Helg klart nr 2, den var jättefin i ryggen med spetsen! De andra är lite för mycket Disney-prinsessiga för min smak..

Svar på tråden Vilken brudklänning ska jag välja?