• christal

Vilken brudklänning ska jag välja?

Jag har världens ångest! Vilken klänning ska jag välja? Snälla hjälp!
  • Svar på tråden Vilken brudklänning ska jag välja?
  • stormhelen

Har du provat klänningarna? Ibland sitter de helt annorlunda på en själv gemfört hur de sitter på modellerna på bilderna. Jag skulle nog säga att det bästa du kan göra är att prova, prova, prova om du har möjlighet till det. =)   

• christal
    stormhelen skrev 2013-08-27 20:48:44 följande:
    Har du provat klänningarna? Ibland sitter de helt annorlunda på en själv gemfört hur de sitter på modellerna på bilderna. Jag skulle nog säga att det bästa du kan göra är att prova, prova, prova om du har möjlighet till det. =)   

Jag har provat den första klänningen, men de andra två har jag inte hittat så att jag kan prova...
  • Lindijoo

Jag röstar på 2;an eftersom jag själv har den som favorit Solig

• Beccanli

Den första tycker jag:).ååh va vacker den var.jag vill ha nåt liknande nästa sommar när jag gifter mig.:)

• christal
    Lindijoo skrev 2013-08-27 20:59:34 följande:
    Jag röstar på 2;an eftersom jag själv har den som favorit 

1:an och 2:an är mina favoriter, men det är så jobbigt att bestämma sig! :)
  • christal
    Beccanli skrev 2013-08-27 20:59:47 följande:
    Den första tycker jag:).ååh va vacker den var.jag vill ha nåt liknande nästa sommar när jag gifter mig.:)

Ja, den är underbar! Superfin kvalitet, det sitter verkligen bra! :) Har jobbat som bröllopsmodell i flera år och denna har länge varit min favorit!
  • Lindijoo

Jättefina båda 2! Ja jag förstår dig.

Vet du vad är 2:an för märke/modell?
    Har endast snappat upp bilden någonstans. 

• christal
    Lindijoo skrev 2013-08-27 21:05:58 följande:
    Jättefina båda 2! Ja jag förstår dig. Vet du vad är 2:an för märke/modell? Har endast snappat upp bilden någonstans. 

2:an är från Mori lee (2014 års kollektion) och den heter 1959
  • Chinchilli

Jag ska göra det lätt för dig - 2:an är helt klart snyggast!! (enligt mig såklrt)   :)

• christal
    Chinchilli skrev 2013-08-27 21:11:22 följande:
    Jag ska göra det lätt för dig - 2:an är helt klart snyggast!! (enligt mig såklrt)   :)

Tack
Svar på tråden Vilken brudklänning ska jag välja?