• Fröken J

Vart hittar jag denna ring i palladium?!

Hej!
    Jag ställer mitt hopp till att någon här inne kan hjälpa mig, då det verkar helt omöjligt att få tag på en sådan ring (se bild från Guldfynd) i palladium i den stad jag bor i (mellersta Norrland).
    Jag och min m2b hittade en vigselring hos Guldfynd som vi båda gillade mycket. Våra förlovningsringar är i silver men vi har insett att framför allt min sambos ring behöver bytas ut mot något slitstarkare och vi har nu fastnat för palladium. 

Är det någon som vet vart man skulle kunna beställa en sån här modell i palladium? Det är inga problem om stället ligger i Stockholm, vi åker dit ganska ofta.  

• Svar på tråden Vart hittar jag denna ring i palladium?!
  • ThereseV

Vi har köpt våra ringar, som är i palladium, hos juvelia (ligger i gallerian i sthlm). Dom har även en hemsida , så det går ju att beställa där om man inte vill åka ner dit. Jag gissar iofs på att man bör åka ner och prata med dom om man vi ha något specifikt och inte en "standardring" ur deras sortiment. 

• Tessa

Jag kan även tipsa om http://www.kodega.se/ där vi beställde våra förlovningsringar i palladium. Du väljer ut ett antal ringar du skulle vilja testa, och de skickar hem provringar som är kopior på de riktiga diamantringarna.

Det gick jättesmidigt och snabbt att beställa. Det var en bra kundtjänst som kunde svara på alla tänkbara frågor. Vi är helt enkelt jättenöjda. Glad 

Herrgårdsbröllop 1 Augusti 2015. Old Hollywood goes Countryside.
  • Fröken J

TheresV: Tack så mycket, ska absolut kolla upp Juvelia nästa gång jag åker ned :) Tessa: Det låter ju intressant, de verkar dock inte ha den modell jag söker men det går ju alltid att fråga om de kan tänka sig att tillverka en som liknar den på ett ungefär iaf :)

• Flyingsolo

Vi har tagit reda på våra storlekar sedan gjorde vi en beställning. Dem har även en snabb leverans dessutom med bra priser.
    Kan verkligen rekommendera denna sida! :)

Svar på tråden Vart hittar jag denna ring i palladium?!