• Alex

Båthuset i Solna, nån som hyrt tidigare?

Någon som varit där?
    Är bilderna på hemsidan rättvisa mot hur lokalen är?
    cafebathuset.se/galleri/

Är de trevliga?

• Svar på tråden Båthuset i Solna, nån som hyrt tidigare?
  • Anette86

Hej! Jag har varit där och köpt kaffe och glass flera ggr. Det är jätte litet. Max 20-30 gäster men då finns det inte utrymme till annat än att sitta vid borden. Allt beror på hur många gäster du tänkt dig.. :) Ska ni gifta er i Solna kyrka? :)

• Alex

Hej! Vi blir som högst 30 personer men förmodligen runt 20. Vi har även bestämt oss för att gifta oss borgligt, kanske tom vigas där inför middagsgästerna :)

• CoolJen

Jag har hyrt det och skulle väl inte direkt rekommendera det.

Nu var det iofs år 2005 och ägarna är kanske inte desamma.
    Det ligger ju jättefint och vi hade ceremonin på bryggan MEN vi fick inte ha lokalen hela dagen.
    När vi kom dit och skule rodda om bland bord och stolar för att ställa upp buffén så sitter det fortfarande gäster därinne.
    Även när våra gäster börjar komma så är det gäster kvar och det är VI som får jaga bort dem.
    Han ville inte stänga för andra gäster förrän precis den minuten vi skulle börja ceremonin.
    Det var riktigt pinsamt.

• CoolJen
    CoolJen skrev 2013-08-17 20:16:54 följande:
    Jag har hyrt det och skulle väl inte direkt rekommendera det.

Nu var det iofs år 2005 och ägarna är kanske inte desamma.
    Det ligger ju jättefint och vi hade ceremonin på bryggan MEN vi fick inte ha lokalen hela dagen.
    När vi kom dit och skule rodda om bland bord och stolar för att ställa upp buffén så sitter det fortfarande gäster därinne.
    Även när våra gäster börjar komma så är det gäster kvar och det är VI som får jaga bort dem.
    Han ville inte stänga för andra gäster förrän precis den minuten vi skulle börja ceremonin.
    Det var riktigt pinsamt.
    Vi hyrde för namngivningsfest.
  • Alex

Oj det låter ju inte alls bra. Kommer du ihåg vad han hette?

• CoolJen

Nej tyvärr men har du hans namn så kanske jag känner igen det.

Det ser ju iaf ut som om de har ett annat upplägg nu, då fanns det ingen sån hemsida, man kunde heller inte hyra med personal och mat/uppdukat.
    Så förhoppningsvis har de kommit längre i sitt servicetänkande.

Själv har jag inte satt min fot där nåt mer iaf..

• Alex

Patrik och Magdalena verkar vara de ansvariga nu.

• CoolJen
    Alex skrev 2013-08-18 11:28:25 följande:
    Patrik och Magdalena verkar vara de ansvariga nu.
    Det ringer ingen klocka
Svar på tråden Båthuset i Solna, nån som hyrt tidigare?