• Anonym

    1 dagkvar innan bröllopet och

    OBS!!! Det ta är bara massa bekymmer

    Är det bara jag som sitter 1 dag innan bröllopet och gråter floder?
    Just nu är allting bara pest! Om jag hade vetat allt det jag vet om bröllop som jag vet nu så skulle jag ALDRIG NÅGONSIN GIFTA MIG! Detta har hänt de senaste 2 dagarna...

    Jag är nog bara överkänslig men det känns som att min relation till min blivande håller på att gå i kras. Och jag håller på att drunkna i alla tårar och bekymmer som hopar sig runt mig. Jag vill bara ställa in bröllopet av många olika anledningar....
    1. Min pappa klagar på bordsplaceringen och säger att det är viktigt att följa vet och etikett. Saken är den att jag verkligen har verkligen gjort allt som står i min makt med bordsplaceringen så attt den ska följa vet och ettiket och alla regler som går och försöka få våra gäster att få det trevligt. Min far tycker att jag ska göra om allt! För det kommer jag lugnt att hinna göra innan lördag.
    2. Folk (och arbetskamrater) som vi känner men som vi inte kunnat bjuda in ringer till min m2b och som hört att vi ska gifta oss och frågar varför de inte har blivit bjudna och inte lyssnar på vår förklaring att vi kan inte bjuda in alla som vi känner till bröllopet. Menb som vägrar att acceptera att vårt svar och frågar om de får komma till bröllopet ändå.
    3. Jag har hur mycket som helst kvar att göra som har med festhäften, dekoration etc. som jag inte kunnat göra p.g.a möhippa och besök och andra som stannade länge idag trots att de visste hur fruktansvärt mycket jag har att göra.
    4. Vi ska dekorera och duka lokalen imorgon och jagh vet allvarligt talat inte hur jag ska hinna eller orka med det så som jag mår nu och har mått den här veckan.

    Jag funderar allvarligt på att säga till min m2b att vi måste ställa in bröllopet, för jag kommer snart att gå under av allt det här. 
    Är det verkligen så här fruktansvärt hemskt innan man gifter sig?

Svar på tråden 1 dagkvar innan bröllopet och