Sincerity vs LouLou
Hej!
Gifter mig inte förrän om 1år så är ute i väldigt god tid :) men så är jag också ett kontrollfreak och framförallt med världens beslutsamhetsångest så redan börjat titta lite på klänningar för att få en " ide" om vad jag vill ha och inte vill ha " en första sortering" so to say!
Jag har först varit helt inne på klänningar från La Sposa, San Patrick, Pronovias, Blue etc etc ... När man surfar runt på nätet verkar det vara "the shit" efter att ha provat är jag dock inte lika säker... är liten till växten och på det hela taget väldigt "liten" så kändes lite som jag drunknade i flera av dessa klänningar ..
Så .. hittade idag LouLou och Sincerity ... min fråga till alla er därute som verkar vara super kunniga, vad vet ni om dessa? Hittade en helt fantastisk LouLou som inte är säkert att den finns kvar till nästa säsong, samtidigt har jag bara titta på sinceritys klänningar i katalaog och bröllopsbutikerna verkar fyllas på i november, nu är jag även i valet och kvalet om jag ska avvakta ... LouLou verkar finnas på två ställen bara i Sverige ...
Feedback is most welcome :)