• Fröken J

VIKTNEDGÅNG inför bröllop 2014! Kanske kan stötta varandra:)

Jag tänkte haka på här :) Jag har cirka 8 kg kvar att gå ned innan jag kommer att känna mig helt bekväm med min kropp. Jag har sen i början av juni i år tappat 7 kg genom att ha haft ett fysiskt tungt sommarjobb (sitter annars resten av året på arslet och stirrar i böcker som skulle kunna fungera som ankare för en mindre båt) och att sedan den 1 augusti ätit en egen variant av LCHF (äter t.ex så mycket frukt jag vill). LCHF fungerar jättebra för mig, är alltid mätt och från att i princip varje dag haft ont i och problem med magen så har det nu reducerats till högst ett tillfälle per vecka. Sommaren har varit fin så det har blivit många långpromenader men nu kommer den verkliga utmaningen att leta sig in på gymmet igen och försöka bränna lika mycket som jag gjort under sommaren. Lycka till alla ni andra som kämpar!

• Fröken J

Vad lycklig man kan bli av att träna! Jag har just varit och provat ett pass med vattenträning, och jag kan ärligt säga att jag nog aldrig haft så roligt under ett träningspass. Träningen är skonsam för kroppen och passar nog de flesta. Finns det något liknande i de städer där ni bor så rekommenderar jag er starkt att prova =)

Svar på tråden VIKTNEDGÅNG inför bröllop 2014! Kanske kan stötta varandra:)