• Sskbrud

    mars bröllop 2014:) Jätteglad för tips & tankar! Här kan vi dela dem!

    behöver lite inspiration samt bra att veta tankar om bröllop i mars! Har ni varit på ett, haft ska ha själva m.m :) skriv gärna!!!

  • Svar på tråden mars bröllop 2014:) Jätteglad för tips & tankar! Här kan vi dela dem!
  • Rockabilly

    Jag ska gifta mig i mars -14 :) Hur långt har du kommit i planeringen? Stort/litet bröllop?

    Länge sedan du postade tråden, men bättre sent än aldrig ;)

  • anna123

    Hej, jag ska också gifta mig i mars 2014, men det är borgerligt så det kanske inte är en tråd för mig? :)

  • Rockabilly

    Jag ska också gifta mig borgerligt, varken jag eller sambon är troende så vi känner oss som hycklare i kyrkan :P

    Kommer ni ha en stor ceremoni eller kör ni på enklare stil? 

  • soetem

    Vi gifter oss i kyrkan 15mars ca 50-60 gäster tårta efter vigseln sen fest med snittar på kvällen! rätt så enkelt men ändå mycke planering :)

  • Rockabilly

    Grattis soetem!

    Vi har 11 gäster (bara närmaste familjen), men vi satsar lite mer på dem istället så det blir en del planering för oss också.  

  • soetem

    Tack detsamma Rockabilly :) Vi hade planerat att bara vara familjen, men vi blev några flera :P

     

  • aleydis

    Bröllop 1 mars, lite längre norrut. 70-80 gäster plus barn. Kyrkbröllop. Häst och släde till festlokal, typ folkets hus. Vänner och familj hjälper till med musik, foto, mat m.m . Friluftsdag med skoter, korv och skidor dagen efter. Ska bli kul!

  • Rockabilly
    aleydis skrev 2014-02-05 17:42:55 följande:
    Bröllop 1 mars, lite längre norrut. 70-80 gäster plus barn. Kyrkbröllop. Häst och släde till festlokal, typ folkets hus. Vänner och familj hjälper till med musik, foto, mat m.m . Friluftsdag med skoter, korv och skidor dagen efter. Ska bli kul!
    Låter mysigt :)

    Vi gifter oss också 1 mars, får man fråga var du bor (på ett ungefär)?
    soetem skrev 2014-02-05 12:04:31 följande:
    Tack detsamma Rockabilly :) Vi hade planerat att bara vara familjen, men vi blev några flera :P 
    Vi funderade på om vi skulle bjuda några vänner, men då blev det problemet "vilka ska man bjuda då, och var drar man gränsen?" så vi har inte ens bjudit in fastrar, kusiner osv. :P
  • onjis

    Gifter mig nu på lördag också. (1 mars) allt är klart förutom att dottern fick vattenkoppor i måndags... :-S Någon från Göteborg som gifter sig i mars?! Vi kör på ett litet borgerligt bröllop med sammanlagt 15 gäster. Festen hålls i slutet på mars i en bygdegård i skogen :)

Svar på tråden mars bröllop 2014:) Jätteglad för tips & tankar! Här kan vi dela dem!