• Äldre 29 Jul 12:35
    1057 visningar
    0 svar
    0
    1057

    Borgerligt i Sthlm

    Hej hej! Jag och min sambo ska gifta oss i augusti nästa sommar. Det lutar åt att vi har festen på Winterviken, framförallt för belägenhet och maten då vi båda är väldigt intresserade i mat och vin:) Är det någon som har erfarenhet från detta stället? De verkar otroligt professionella och tillmötesgående, så det enda jag tvekar på är lokalernas storlek. Den lilla är nog lite för liten och den störa är vääldigt stor.. Vi blir mellan 80-100 personer. Vi vill också komma med båt från vigselplatsen. Men här är vi på ruta 1. Min blivande man vill inte gifta sig i kyrka. Jag har sett lite på skeppsholmskyrkan som är avsakraliserad.. Någon som har haft eller varit på vigsel här? Eftersom min kille är norsk så är norska ambassaden också aktuellt, men här har jag hört att det inte går om någon av parterna är svensk.. Tar gärna emot tips på andra fina vigselplatser, gärna nära vattnet och båtbrygga eftersom vi vill visa upp det vackra Stockholm från vattnet:)! Blir så tacksam för allt av tips och invändningar!

Svar på tråden Borgerligt i Sthlm