• Dahdumdum

dindromklanning.se

Hej!
    Jag undrar om det är någon som har köpt sin brudklänning från sidan "dindromklanning.se" och isåfall hur kvaliten är. Vill gärna veta ifall någon har köpt en egendesignad klänning därifrån!
    Är väldigt lockad att designa en egen klänning för då får jag den ju precis som jag vill, utan att behöva betala 10.000:-
    Har även funderat lite på jenjenhouse.com, för köpte min slöja därifrån och den är jag nöjd med. Men det känns säkrare med en svensk sida ifall man skulle få något problem eller om man inte är nöjd. Brudklänningen är ju trots allt den viktigaste klänningen jag kommer att köpa Glad
    Tacksam för svar!

• Svar på tråden dindromklanning.se
  • Redhead1984

Jag hade inte vågad. På den ene dagen jag kan har en sån fin klänning på mig vill jag vara säkert på en fin klänning med bra kvalité och passform.Åk till en brudbutik så du får proffshjälp och du vet hur klänningen känns. Jag kom in i en butik och trodde att jag visste vad jag ville har. Men det visade sig att när jag började prova klänningen att det inte alls var som passade mig. Tur jag hade med en duktig försäljare som förstog mig och min kroppsform och lyssnade på hur vi vill att bröllopet skulle ser ut. Hon hittade precis mitt i pricken!Gynna dig ett bra minne för livet! Lycka till  

• cutefjant

Har en kompis som köpte sin på din drömklänning och var jätte nöjd, har själv varit där och provat, just då hade hon inget som jag gillade men jag funderar på att designa en egen och låta henne lösa det för mig... men klart det är ju nojjigt ;)

• Dahdumdum

Tack för era svar!
    Får se hur jag gör. Ska göra några besök i butiker och jag kollar vidare på internet. Förhoppningsvis hittar jag rätt!
    Glad

• 20140222

Funderar på att beställa från Din Dröm klänning.Glad

• cutefjant
    20140222 skrev 2013-09-29 23:49:43 följande:
    Funderar på att beställa från Din Dröm klänning.Glad
    jag gör också det funderar så det knakar...går går det åt helskotta har man ju tid på sig att fixa något annat om man beställer nu..  om du beställer kan du inte säga till då så kan vi följas åt och se om vi gillar ? :)
  • Dahdumdum

Jag känner lite såhär att OM man nu inte blir nöjd med klänningen man köper via dindrömklänning, eller vilken annan internetsida som helst, så har man ju slängt pengarna i sjön.
    När man läser omdömen så är det lika många som är nöjda och missnöjda med kinaklänningar.

I butik får man ju ändå prova och känna efter. Det känns lite mer safe. Men då är det ju såklart pengarna det sitter i.

Jag vet verkligen inte hur jag ska göra. Just nu är det just klänningen som orsakar mest stress för mig även om det är lång tid kvar till bröllopet.
    Men oavsett så blir man ju gift och det är ju huvudsaken Glad

• 20140222
    cutefjant skrev 2013-10-01 09:31:35 följande:
    jag gör också det funderar så det knakar...går går det åt helskotta har man ju tid på sig att fixa något annat om man beställer nu..  om du beställer kan du inte säga till då så kan vi följas åt och se om vi gillar ? :)
    Ska dit och bara prova klänningar snart. Men visst kan vi ha kontakt.Glad
  • cutefjant
    20140222 skrev 2013-10-02 13:01:27 följande:
    Ska dit och bara prova klänningar snart. Men visst kan vi ha kontakt.Glad
    har du varit där? jag väntar med spänning vad du tycker :)
  • bullen73

Hej! Jag är också nyfiken på om det är någon som har köpt klänning från dindrömklänning.se
    Är ni nöjda?

• Jackie85

Jag har beställt min därifrån :) Var där och provade innan så man kunde klämma och känna lite på dom. Fanns i olika kvaliteter, men den jag beställde valde jag att beställa i samma material som klänningarna man hittar i vanliga traditionella butiker. Hon jag hade kontakt med var väldigt hjälpsam och trevlig. Jag är helnöjd :)

Svar på tråden dindromklanning.se