• ellenpellen

Tips eller fynd från Etsy?!

Jag undrar vad ni har gjort för roliga köp på Etsy.com Precis fått nys om den här sidan vore kul o få lite inspiration från er!!!

• Svar på tråden Tips eller fynd från Etsy?!
  • FrökenMäkelä

Blivande Brud 2014 skrev 2013-07-25 10:05:02 följande:Vi funderar på att köpa den här. små hjärtan där gästerna kan få skriva lyckoönskningar till oss. Ganska roligt alternativ till en gästbok tycker jag :)Åh vad fin!!Vad kosta den? Vill du länka till säljaren? 

• filibustern

blivande brud 2014: nej så söt!!!!! tro jag ska stjäla den bilden till min inspirationsmapp, kanske vi också köper en ;P

• Blivande Brud 2014

do it! :) jag får hem min om 3 veckor eller så. Kan lägga upp en bild så får ni se om den motsvarar bilden på deras hemsida. :)

• filibustern
    Blivande Brud 2014 skrev 2013-07-25 10:34:41 följande:
    do it! :) jag får hem min om 3 veckor eller så. Kan lägga upp en bild så får ni se om den motsvarar bilden på deras hemsida. :)
    oj, det gäller att vara ute i god tid alltså :P
  • Blivande Brud 2014

asså jag trodde det var 3 veckor men kan ta upp till 8 veckor läste jag i bekräftelsen jag fick nu :O jisses! men tur att det är ett tag kvar... typ ett år haha :D

• CicciR

Funkar de bra att beställa där i från... där finns ju såååå mycke fina saker=)

• filibustern
    Blivande Brud 2014 skrev 2013-07-25 12:04:24 följande:
    asså jag trodde det var 3 veckor men kan ta upp till 8 veckor läste jag i bekräftelsen jag fick nu :O jisses! men tur att det är ett tag kvar... typ ett år haha :D
    men herregud! och tänk om det är nå fel på grejen s¨man måste skicka tillbaka och beställa ny??!:P
  • Blivande Brud 2014

CicciR: Dom som jag känner som har beställt därifrån har varit jätte nöjda!

filibustern: Ja ellerhur! Hoppas på det bästa.... :D

Det var ganska dyrt dock. Fraktkostnaden tycker jag är skitdyr! :-P

• filibustern
    Blivande Brud 2014 skrev 2013-07-26 13:05:06 följande:

CicciR: Dom som jag känner som har beställt därifrån har varit jätte nöjda!

filibustern: Ja ellerhur! Hoppas på det bästa.... :D

Det var ganska dyrt dock. Fraktkostnaden tycker jag är skitdyr! :-P

ja det ka vara ganska dyrt... men det är olika tycker jag... en del kosta 130 spänn och en del bara 20.. 
Svar på tråden Tips eller fynd från Etsy?!