• ellenpellen

Tips eller fynd från Etsy?!

Jag undrar vad ni har gjort för roliga köp på Etsy.com Precis fått nys om den här sidan vore kul o få lite inspiration från er!!!

• Svar på tråden Tips eller fynd från Etsy?!
  • Bride2b

Hej! Jag älskar Etsy och har köpt en del grejer Bla till bröllopet och sedan några photo-props som vi ska använda till våra förlovningsbilder i Augusti! Etsy är helt underbart! Finns sååååå mkt roliga saker till bröllop!

Dessa ska vi ha till våra förlovnning/save-the-date bilder. Kunde inte välja mellan dessa två så jag valde båda. Får se vilken fotografen kommer föredra.

• Bride2b

Dessa är vändbara, ska användas till våra tack-kort efter bröllopet.

• Bride2b

Vi kommer ha färgtema: Gammalrosa, vit och silver på bröllopet, så beställde dessa till mina brudtärnor

• filibustern

älskar att kolla in etsy, finns bra inspirationsbilder! OM vi beställer något därifrån blir det nog bara denna. för resten kan vi göra själv. :) 

• Asal

Bride2bVilka härliga grejer! Kan inte du säga vilka säljare du har köpt från?Jag älskade speciellt de vändbara grejern :)   

• filibustern

just ! kom på en annan sak vi kanske köper från etsy: brudtärnans tackpres

några exempel. fanns nå löv också. men tyckte en kotte representerade temat skog bättre. 
  • ellenpellen

Va fina saker! Ingen mer som har hittat nåt roligt eller fint?!

• Blivande Brud 2014

Vi funderar på att köpa den här. små hjärtan där gästerna kan få skriva lyckoönskningar till oss. Ganska roligt alternativ till en gästbok tycker jag :)

Svar på tråden Tips eller fynd från Etsy?!