• HannaP

HJÄLP! Jag vill ha en bolero. Tips tack!

Jag vill så gärna ha en bolero till min klänning, en som döljer överarmarna (har ganska tjocka armar och massa röda "prickar")
    Tips på vad som passar till denna klänningen.  

• Svar på tråden HJÄLP! Jag vill ha en bolero. Tips tack!
  • Chicita
    Nettan69 skrev 2013-07-24 11:28:16 följande:
    Den andra länken går till alla deras boleros.
    Ok... tja men det kanske är bättre att länka till en specifik som du tror skulle passa eftersom det är det TS bad om? Flört
    Just nu ser det mer ut som att du gör reklam för Light in The Box Tungan ute
  • Lija

Jag vill också täcka överarmarna utan att dölja klänningen. Har meställt en bridal shrug with overlay från bridalshrug som finns på nätet. Har intr fåty hem den än men haft jättebra kontakt med företaget i england. Dom har både sjalar å boleros. Jag valde en sjal därifrån då dom e sydd för att inte dölja klänningen samt att du inte behöver hålla fast deras sjalar dom sitter på ändå. Dom har måtttabell som omvandlar till våra storlekar å visar hur man mäter enkelt. Jag har breda överarmar men inte så bred runtom, men armmåttet spelade ingen roll för den produkt jag valde efter mailkommunikation. Beställde hem tygprover för val av tyg men även olika vitfärger för att jämföra med min klänning innan ja beställde. Gick snabbt. . Nu väntar ja med spänning

• Nettan69

Oj, sorry, inte min mening. Tänkte hon kunde se om hon hittade nåt hon gillade där. Svårt o veta vad hon gillar.

• Chicita
    Nettan69 skrev 2013-07-24 20:23:12 följande:
    Oj, sorry, inte min mening. Tänkte hon kunde se om hon hittade nåt hon gillade där. Svårt o veta vad hon gillar.
    Jo det är ju det... Det bästa är att utgå i från vad du tror passar  ihop med klänningen och ge flera alternativ med olika stilar Glad
  • Lija

Hej igen. Skrev fel adress. Sidan jag handlat från heter www.wraporshrug.co.uk
    Jag blev jätteglad då jag hittade sidan efter att ha letat otroligt mycket. Tycker dom är eleganta & inte förstör stilen på en elegant klänning. Min heter som sagt bridalshrug with overlay i organza. Organzan dom syr av är inte blank. Men dom har många olika tyger & som sagt kan du beställa tygprover på material & färg. Fått en avi idag så jag tror den kommit, blir spännande att hämta. Hoppas den e lika fin i verkligheten. Tänker inte föreslå någon specifik till dig, dom har inte så många boleros eller sjalar så jag tycker du ska kolla alla. Tror dom flesta där skulle passa din klänning om det vill säga att du gillar dem ;). Det kanske inte är din stil? ;)
    Lycka till :)

• Lija

Hämtat min sjal som ser ut som en sjal runt om men sitter.fast som en bolero å inga långa tampar man måste hålla fast. Jättenöjd, ser ut som på bilden även i verkligheten å storleken perfekt

• HannaP

Jag kollade på din PimPim83. Så jäkla fin, men jag tror inte att den skulle passa min klänning...

Svar på tråden HJÄLP! Jag vill ha en bolero. Tips tack!