• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är du tatuerad?
  • Chicita

    Jag har en kossa på benet, en jag har ritat själv och fått tatuerad.
    Har letat men hittar inte bilden jag har på den. Vet att jag har visat den här på BT tidigare dock... 

  • MissA93

    Texter, en ros, en stjärna, ett ankare, darth vader, ett hjärta med sonens namn i. Sitter på underarmarna, tummen och bröstet.

  • daniiel

    Jag har en, inte färdig ännu, half sleeve med blommor på ena överarmen. Jag har också blommor på vaden. Samt en sk. fingermustasch på ena pekfingret. Maken har en likadan. Den behöver dock fyllas i (som synes på bilden nedan), men bävar lite för det, för det gör så ont ;) haha



  • MerlonaZ

    Blir en Pumba (från Lejonkungen) på överarmen i vinter, när ekonomin tillåter :) Sambon ska ha Timon på underarmen!

  • LadyTeague

    Jag har ett ankare med en kompass på undersidan av höger underarm, två rosor vid ljumskarna, en gitarr och mikrofon med banderoll (tom än så länge) på undersidan av vänser underarm, två svalor med siffror i (en med 13 för blivande mannens fördelsedag och en med 7 för min bror) på ovansidan av handlederna och en pusselbit med en soluppgång i på höften som min blivande har matchande biten till.

    Jag har ritat alla själv och ävan blivande mannens tatueringar, alla i old school tema. Det blir fler i framtiden.

  • Nettan69

    Jag har en drake på smalbenet med alla mina barns och mitt stjärntecken i. Sen har jag en rosecrab på armen som min underbare tatuerare Dan på Heavenly Ink har ritat åt mig. På högra låret har jag en sjöhäst och på högra skuldran har jag en örn för min morfar kom från Ö-vik. 

  • FrökenMäkelä

    Har 7st tatueringar.En "tribal"sol mellan skulderbladen.Tribal i svanken och byggde ut den med en blomma ovanför efter en tjej kom fram till mig på krogen och hade en exakt likadan..... mindre kul... men menTvå tecken på ankeln - apan (jag, min pappa och dottern är födda i apans år) och grisen (sonen är född då)På sidan av magen har jag två hjärtan med barnen initialer i = E då bådas namn börjar på samma bokstav..Vill göra fler men vet inte vad eller var. Har i många år velat göra en liten nyckelpiga på foten men aldrig kommit till skott att göra det.          

  • filibustern

    har en ros med tribaler på hö sidan av hö underben, (denna tatuerade jag över mitt stjärnteckensom var där först) sen ett kors med min avlidne katts namn ovan, detta på vä fotrygg.  

  • HubbaBubba

    Har mina barns namn och födelsedatum på vänster överarm. Blir en ny tatuering i augusti, Linnéa-blommor på höger underben(heter Linnéa). Kommer garanterat bli fler sen Skrattande
    Här är bild på den jag har när den är nygjord Glad
     


Svar på tråden Är du tatuerad?