• KCJ
    Äldre 10 Jul 19:21
    3296 visningar
    7 svar
    7
    3296

    Fin bil att åka i (Ramnäs)

    Hej!Vi söker en fin bil att åka i vid vårt bröllop den 17/8. Vigsel är i Ramnäs.Någon som kan tipsa om vart vi kan vända oss? Vi har redan kollat bfm.nu    

  • Svar på tråden Fin bil att åka i (Ramnäs)
  • Äldre 10 Jul 23:19
    #1

    Jag kanske kan tipsa! Vad är du ute efter? Svenskt, engelskt, eller amerikanskt? Sportbil eller större bil? Med eller utan cab?
    Mvh Tz 

  • KCJ
    Äldre 11 Jul 19:51
    #2

    Hej!Ingen sportbil och inte cab... Bara en fin äldre bil, typ Packard eller Citroen B 11 (ser fina ut när jag sett på bilder:)Mvh KCJ    

  • Äldre 11 Jul 23:47
    #3

    Jag ska höra i bekantskapskretsen men tror redan nu att ingen vet någon Packard eller Citroen men man vet aldrig.

  • KCJ
    Äldre 13 Jul 08:21
    #4

    Tarzan66 skrev 2013-07-11 23:47:24 följande:Jag ska höra i bekantskapskretsen men tror redan nu att ingen vet någon Packard eller Citroen men man vet aldrig.Ok, tack!Vad finns det för bilar i din bekantskapskrets? Kanske något som vi tycker är bra... Vill ju bara se en bild så att man får en uppfattning...

  • Äldre 14 Jul 10:52
    #5

    Det finns ju jättemycket fina bilar i Västmanland, kolla med intresseklubbarna!
    CC2000 ( http://cc2000.se/ ) är en stor klubb med mycket fina bilar, likadant independent cruisers i hallsta. Passa på att vara ute när det är bilträffar, kika på bilarna o prata med ägarna. Kan även rekommendera att du åker till måndagsträffarna i Westerqvarn. 

    Det är ju faktiskt enklaste sättet att hitta en bil: ni får se den direkt, ägaren finns på plats o om ni inte hittar exakt vad ni letar efter så fråga de bilintresserade på plats om var ni kan hitta det ni söker. Jag har egen jänk, men den är för ny och jag vill ha nåt riktigt gammalt, så jag vänder mig till mina bekanta och spanar när vi är på bilträffarna. 

    Lycka till! Solig
     

  • Äldre 15 Aug 00:59
    #6

    Hur har det gått? Det finns en del amerikanare som ex. Camaro cab, Firebord cab, Corvette cab, Cadillac osv. Svenska som ex. Volvo 1800, Amazon, Jubileums 240 osv. Engelska Triumph Spitfire.
    Mvh Tz 

  • Äldre 10 Oct 06:53
    #7

    Hallå har det löst sig?


Svar på tråden Fin bil att åka i (Ramnäs)