• CoG

    Är bröllopsgäst där klädkod saknas...

    Såg ingen klänning då jag testade länken.

    Är du åt det rockiga hållet annars?
    En skinnjacka ev att bara bära över armen till din rosa klänning kanske funkar?


    Tessa skrev 2013-07-08 18:16:59 följande:
    Jag har annars en fin sommarklänning i puderrosa chiffong som går till knäna och hade varit toppen på ett sommarbröllop, men känner att jag kanske blir lite för gullig. Flört
  • CoG

    sorry...jag tittade inte så noga vem som la in bilden ;)

    Men nog är den klänningen fin och borde väl smälta in bland rockigt folk och även andra stilar.
    Fast dom gör det lite svårt för gästerna då man ska komma som man vill, inte alla som vill känna sig ensam om sin "stil" eller klädsel heller.

    Ta med flera ombyten i olika stilar, ta på en rock och smyg runt och titta på alla tills du bestämt dig vad som blir bäst och ta sedan på ett plagg som matchar :)


    Tessa skrev 2013-07-08 18:33:33 följande:
    Jag la in bilden på klänningen i kommentaren innan dig. Glad Blev nåt fel med länken.
    Min personliga stil varierar så himla mycket. Beror helt på dag och humör. Om jag är på jobb eller inte.
    Jag kan ha allt från skjorta och jeans, till jumpsuit med tuperat hår, till söta klänningar och sexiga fodral. Jag känner mig bekväm i det mesta och tycker det är roligt med olika stilar. Fast jag är absolut mer mainstream än rockig, men mer rockig än bohem. Flört
Svar på tråden Är bröllopsgäst där klädkod saknas...