Är det första klänningen tvådelad? Hur ser den ut baktill, är det snörning?
Den första klänningen är ganska enkel, en enkel siluett. Jag tror dock att den kan vara lite svårburen trots det. Jag tror att den hade gjort sig väldigt bra i någon annan färg mer som "festklänning" :P Den känns inte väldigt modern, alltså "inne" just nu, och vänder sig kanske till någon som är lite äldre och vill ha en enklare klänning, vilket ju gör att det är färre potentiella kunder. Jag tror dessvärre inte att man kan ta så väldigt mkt för den här klänningen. Kring en tusenlapp skulle jag nog satt ut den för, lite beroende på skick och nypris osv.
Den andra klänningen har också en ganska enkel siluett, men med mer krusiduller ;) Den är mer modern och jag tror att den kan tilltala ganska många. Det måste ju dock, som alltid, vara rätt storlek och prisklass. Nu tycker jag mig dock minnas att det är en av klänningarna Lilly haft på rea va? Och eftersom jag vet det, så blir jag lite påverkad när jag ska säga vad jag tycker den ser ut att vara värd. Den är ju dock begagnad och tyvärr tappar begagnade brudklänningar massor i värde, men.. jag tycker nog att den här kan vara värd 1000-3000kr. Lite beroende på om underkjol följer med, nypris (på outlet), kemtvättad, fraktkostnad osv.