Ring vid frieri?
När jag väljer att fria till min flickvän, är det av "god seder" att man plockar fram en ring ur en ask redan då eller vad säger ni?
Eller är det bara en "Hollywood" sak?
När jag väljer att fria till min flickvän, är det av "god seder" att man plockar fram en ring ur en ask redan då eller vad säger ni?
Eller är det bara en "Hollywood" sak?
Jag vill verkligen tacka alla för intresset och tipsen. Det har varit många och positiva besked. Jag får se hur jag gör... Kanske återkommer nästa vecka och berättar hur
Som jag skrev tidigare, tusen tack för alla kreativa, snälla och omtänksamma idéer.
Hur gjorde jag då...?
Ja igår blev Dagen D. Hade planerat med rosor och en "inför"ring, dvs en ring för kvällen men som kan användas till vardags. Rosorna och ringen åkte jag och lämnade till en restaurang på dagen, där vi ämnat äta på kvällen som överraskning.
När vi väl är på plats hade jag bestämt att vi skulle få in ett varsitt glas bubbel och på det serveringsfatet skulle rosen och ringen ligga varpå jag friade när servitören kom.
Jag kan garantera er att det blev en succé och uppskattades av hela personalstyrkan vilka fällde några tårar.